torsdag 30 januari 2014

iPhone 5 2014-01-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Vit

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Svart

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

2014-01-30

Idag så har jag varit i skolan , eller var bara på matten... Efter skolan åkte jag och Ivana in till stan, vi gick runt i affärer och hittade en kofta, och lite småsaker. Vi...
Läs mer

iPhone 5 C

Heej på er! Idag fick min lilla syster ny mobil.. iPhone 5c.. En blå ! Exakt en sån som jag vill ha! Perfekta färgen o allt! Buuuu men aja Hörs
Läs mer

Nätshopping

I söndags var jag lite bakis och orkade inte ta mig ur sängen så jag gjorde som jag har läst att unga modebloggerskor brukar göra då. Jag  nätshoppade. Kl228...
Läs mer

Sjuk :-(

Tja Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår så där. Är fortfarande sjuk förkyld sen i tisdags :-(. Jag ligger bara i sängen, titta på...
Läs mer

Hjärtat säger dam-dam

Ska hem till Jenni vid åtta med Jossan, its girltime, med Fettan hahaha. Mamma försöker få ihop en potatispress, går allt annat än bra för den kvinnan. Igår...
Läs mer

PH-Samirs mobilskal

OMG! Vem vill inte ha Samir som mobilskal?! Köp ett SIGNERAT mobilskal på MrGizmo för ynka 149;- eller gå in direkt på produkt sidan till mobil Iphone 4/...
Läs mer

ÄNTLIIGEEEN

Nu har jag fått tillbaka min goa IPhone, going vad jag har saknat den haha;) Eller ja, det är ju en helt ny IPhone eftersom de inte lagar sprickan. Skönt att lagningen bara tog 4-5 dag...
Läs mer

svar på frågestund del 3

Hej! Har dina "värdbarn" bara en pappa eller två? För dom har ingen mamma va? :) Antar att du är en ny läsare, tjiho!! Bor i en familj med två pappor.  Ka...
Läs mer

fredag imorn! :D

snart helg! gud va skönt det ska bli. har haft maginfluensan så har inte varit i skolan och har inte träffat min kille :(. som tur är ska man träffa han imorn :). saknar han...
Läs mer

Bitch

Idag efter jobbet åkte jag till Sollentuna för att gå på 90 minuter lång hot stone massage som jag fick av Anton i julklapp :) <3 När jag äntligen är framme...
Läs mer

NYYYYTT

Köpte denna efter jobbet förut, asgött att ha om man står på crossen/bandet, ute och springer eller bara om man gymmar vanligt och vill ha egen musik och inte har fickor elle...
Läs mer

100 frågor om mig själv

Tidsfördriv! 1. Hur gammal är du om fem år? 17 år och 4 månader 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Hanna! 3. Hur lång är du? 170 cm...
Läs mer