måndag 13 januari 2014

iPhone 5 2014-01-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Brun

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

20 sanningar om mig.

tänkte skriva 20 sanningar om mig. 1. Jag tycker skolan är så sjukt tråkigt  2. Jag älskar mat 3. jag är sjukt kär 4. Jag tycker nattstad är en jätte...
Läs mer

SNOW

En liten promenix. Där mobilen dog. Skoj. iPhone är så överskattat. Och sen Saras magi. Nu är gatan heeeelt vit!! Tog typ 5 minuter. Och vad gör Amanda då? Tän...
Läs mer

Än så är det vinter.....

 Det såg ju så lovande ut ute, som om vintern skulle hoppa över att komma i år! Men icke då, nu är den här! Fördelen är ju att man inser att man komm...
Läs mer

Nu ä dä vinter!

 Jaha, så kom den då, den där vintern som jag faktiskt hade kunnat tänka mig att klara mig utan i år! På mitt köksbord gör jag vad kan för att f229...
Läs mer

Denna veckan

+ Med denna veckan: + Min nya telefon kommer, Iphone 5s! + Ska till Danmark fredag – lördag för att kolla handbolls EM + Ska ut och busa i snön med Balder så mycket jag kan...
Läs mer

Allez hop, merde!

Idag drog jag ut på lilla passet, 5,3 km. Den decimalen är viktigt eftersom all fysisk impuls infann sig MOTVILLIGT. Alltså fem komma tre km. Inte fem blankt. Ok? Jag mådde som et...
Läs mer

50 about me

1. Vad heter du? Alva Hilmersson 2. Hur gammal är du? 15 3. Vart bor du? Lindome 4. Hårfärg? Brunt 5. Ögonfärg? Blå/grön/grå 6. Hur lång är du?...
Läs mer

Svar på frågestunden

Helt glömt av att jag hade igång en frågestund för ett tag sedan nu tänkte jag svara på dom frågorna jag har fått. Sätter igång en till fr229...
Läs mer

2013

 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?bott helt ensam. suttit som ordförande i en styrelse. gråtit på marken bland massa massa människor. fö...
Läs mer

50 frågor ??

1. Vad är ditt fullständiga namn? - Cajsa Elisabeth Hellgren Åström. 2. Har du lätt för att bli kär? - Ja kanske lite för lätt ibland. 3. Vilken låt...
Läs mer

BILLIGA SKAL MOBIL/DATA TILLBEHÖR -

Hej beauty's ❤ Jag ska typ lägga mig och försöka sova nu, skola imorron ju.. men tänkte först ge er 2 tips! 1. iDiwa dom har skit snygga skal till mobilen, lapt...
Läs mer

lite längre inlägg!

hej! nu var de ju ett tag sen jag blogga så nu kör jag väll ett litet längre inlägg. ja de som har hänt är ju att jag fick ett gött nyår med massa gamla...
Läs mer

Om The Fooo

The Fooo Twitter - Instagram - Vine - Facebook - Spotify Blev ihopsatta av Artist House Stockholm December 2012 22-24 April var dom förband år Justin Bieber 12 Juli Som...
Läs mer