onsdag 8 januari 2014

iPhone 5 2014-01-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Onsdag

* Varför upt du mycket sämre nu än innan din blogg pause?"  De finns dett riktigt bra rätt dumt svar på de, haha, när de var blogg pause, då rå...
Läs mer

Min träningsoutfit

Här får ni en dålig bild på min träningsoutfit, jag kan inte ta bild på mig själv med min kamera, för när jag har ställt in fokus och ställer mi...
Läs mer

Tävling Glossybox

Now this super cute kit can be yours! GLOSSYBOX TÄVLING. Nu är det dags för en rolig tävling här i bloggen! I samarbete med Glossybox så kommer jag lotta ut 5 stycke...
Läs mer

iPod Nano 6th generation

Ja det är en iVärld vi lever i! Jag har min älskade iPhone 5 precis som många andra! Jag tycker att min iPhone är fantastisk - en liten dator i handen... hjälpen ...
Läs mer

VINN IPHONESKAL FRÅN 3 DETAILS.

Nu är alla vinnare dragna i julkalendern. Kika in inläggen för att se. Eftersom det var så många som älskade min julkalender, så vill jag fortsätta lotta ut fi...
Läs mer

100 FRÅGOR OM MIG

1. Hur gammal är du om fem år? 18 tror jaaag, ja  2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Är hemma just nu och ska vara de hela dagen, så min bror o...
Läs mer

Apple borde döda Mac Mini

För ett och ett halvt år sedan, på Apples Special Event i oktober 2012, introducerade Tim Cook den senaste versionen av Mac Mini. Basmodellen kostade 5 795 kr och innehöll en 2.5...
Läs mer

Recension: SurfacePad från Twelve South

Företaget Twelve South har gjort en massa fodral och tillbehör till Mac och iOS-enheter. Mest kända är dem för sina BookBook som föreställer gamla bokomslag till Ma...
Läs mer

Time for work

Äntligen blir det lite jobb! Gött! Idag ska jag jobba med bebisar, 1-2 åringar. Så himla mysigt. Jag fick hem min nya telefon igår och kan nu stolt säga att jag ocks22...
Läs mer

Den bästa cardio-träningen!

Jag har sagt det förut. Jag tycker inte om promenader. Det är för tråkigt. Jag kan promenera med vänner som en aktivitet, istället för fika, eller med Kärleken...
Läs mer

ONSDAG

Vilken lång dag detta har känts som. Herre!   Steg upp imorse och spenderade större delen av förmiddagen med att telefonterrorisera receptionen hos min hudläkare. Till s...
Läs mer

Pink robe awesomeness

iPhone 5/Instagram Super busy days + non functioning internet = lousy blog updates. Jag har det jättejättejättebra i alla fall. Idag har jag varit Göteborgare i exakt en vecka....
Läs mer

ÅRSRESUME1

NU SKA JAG DÅ försöka mig på en årsresumé vilket är ett S K Ä M T eftersom jag inte är en sån som uppdaterar så mycket om vad som händer ru...
Läs mer

Sony Xperia Z1 Compact

Igår presenteras Sony Xperia Z1 Compact, egentligen en krympt Xperia Z1 från 5 till 4.3 tum utan att kompromissa med vare sig funktioner eller prestanda. Liksom storebror Sony Xperia Z...
Läs mer

Iphone 5s Gold

Har äntligen fått min nya Iphone 5s Gold,Super fin om du frågar mig :) och häftigt med den nya fingeravtryck funktionen :) självklart kan du välja om du vill ha vanlig p...
Läs mer

Gäddfiske i Rügen

Mellan fjärde och sjunde januari åkte jag, Håkan och Danne ner till Rügen för att fiska efter lite storgädda. Vi lånade en Tracker V175 Combo av Mojoboats, de har e...
Läs mer

50 svar

1. Vad heter du? Wiktoria Chramer Stern 2. Hur gammal är du? 14 3. Vart bor du? Knivsta/Uppsala 4. Hårfärg? Blond 5. Ögonfärg? Mörk blå 6. Hur lång ä...
Läs mer

Hon skrattar och krälar

Det var visst ett tag sedan jag orkade med detdär med bloggen. Vi har det uslaste internetet i stan och det gör att vi kan behöva starta om vår router var tionde minut. Då ha...
Läs mer

OPI Incognito in Sausalito

Mörkt marinblått är en färg som verkligen fanns i de flesta höstkollektioner 2013, och jag har absolut inga problem med det. Jag älskar verkligen de nästansvarta la...
Läs mer

Q/A'S

1. tipsa på bra bloggar som du läser. Kända men också dina kompisars bloggar.  - Vet dock inte ifall dessa är såpass kända men.. Emma Ragnarsson, Amanda R...
Läs mer