torsdag 16 januari 2014

iPhone 5 2014-01-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Träningsvärken med stort T

Okej, träningsvärk i hela kroppen, bortsett från ryggen (förutom lite ont i övre delen av breda ryggmuskeln). Och när jag säger träningsvärk, då mena...
Läs mer

I'm back

Hej alla har haft en liten bloggpaus men uppdaterat bra på vfm men nu är jag tbx:* IMON FÅR JAG NOG MIN IPHONE 5❤️❤️ ligger i sängen just nu med sån JÄVLA huvudvärk...
Läs mer

Frågor!

Du heter: Julia  Smeknamn: Har inget direkt. Låt som när du är ledsen sörjer till? Olika beroende på vilken dag det är. Beroende av: Redbull.. Vad behöver...
Läs mer

30 SAKER OM MIG

1. jag gillar justin bieber. 2. jag hatar när folk ser att man har skrivit och inte skriver tillbax. 3. jag är ifrån kurdistan, lilla delen i iraq. 4. är INTE iraqier. 5. jag 22...
Läs mer

Fotovanor

Nationaldagsfirande Bohus fästning Jag har en gång varit aktiv på Fotosidan, men är inte det längre eftersom jag blir tvungen att skapa ett nytt konto. Dessa bilder har jag i...
Läs mer

Vad jag bloggar ifrån?

Hej, har inte bloggat aktivt på ett tag, så idag kommer några efter frågade inlägg, tillexempel i detta inlägget kommer jag att berätta vad jag bloggar ifrån,...
Läs mer

Outfit Weekend

Tröjja Esprit // Byxor HM
Läs mer

Tröja 10 Ska Ha Delar Åt Iphone 5

Jag jobbar spänt och förtjänar o pröva er varenda stig över 1 ta, lr i vilken grad? Ja ville det var bra till mig ist. Apple innehar din personliga utefter så som litar...
Läs mer

Make it.

Idag har jag varit i skolan fram till halv tre och efter det blev det gym med Nathalie! Körde i 1,5 timme och tror jag kommer ha en rätt grov träningsvärk i mina armar eller axlar...
Läs mer