söndag 19 januari 2014

iPhone 5 2014-01-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Apple 12W USB-nätadapter

iPad med Retina-skärm levereras med en 12 W USB-strömadapter för laddning direkt via ett eluttag. Köp denna extra adapter om du behöver ladda på fler platser hemma eller...
Läs mer

19 saker du inte visste om mig.

1. Jag har varit i Thailand 2 gånger. 2. Sämsta ämnet i skolan so. 3. Jag har spelat fotboll. 4. Jag tycker att spanska är tråkigt. 5. Jag har alltid nagellack. 6. Jag har e...
Läs mer

Seg träningsvecka.

Vilken seg träningsvecka detta har varit. Lusten att träna har lyst med sin frånvaro och träningströskeln har känts hög att komma över. Trots detta har jag gen...
Läs mer

Fixat kläderna

Efter att ha rensat ut kläderna och fullt 3 banankartong och 2 stora svarta sopsäckar så ser det någorlunda bra ut bland kläderna, dock har jag lite kvar som ska upp men fixa...
Läs mer

50 fakta om emma

1. Vad heter du? Emma Köhler 2. Hur gammal är du? 12 år 3. Vart bor du? stockholm 4. Hårfärg? ombre, mörk brunt upptill och mörkt blont/ ljust ljust brunt nedtill 5...
Läs mer

100 frågor!

Vad är klockan? 16:40 1. Fullständigt namn Klara Fideli Wikström 2. Ålder? 13 3. Vart bor du? Axvall 4. Bor tillsammans med? Mamma, mina två systrar, min hund...
Läs mer

On my Ebay

On my Ebay denna veckan. Mina personliga favoriter denna veckan måste vara More issues than vouge t-shirten och den svarta väskan med guld kanterna. Ni hittar allt som vanligt i länkar...
Läs mer

Iphone 5S guld

Titta vad jag hämtade ut i torsdags!! En iphone 5S guld! På bilden ser man verkligen att den är guld men i vissa ljus tycker jag den ser bronsaktig ut.. Så det måste jag fakt...
Läs mer

Outfit collage <3

1. Mössa: URBANEXCESS.com 2. Uggs: MY-WARDROBE.com 3. Väska: NORDSTROM.com 4. Ögonskugga: CLAIRES.com 5. IPhone 5/5s skal: DAILYLOOK.com 6. Håret: FRISÖREN 7. Klocka: TOP...
Läs mer

Min kväll

igår kom vi hem ungefär klockan 5 på eftermiddagen. jag tänkte blogga och lägga ut vad jag hade köpt och så, men min dator laggade sönder så det blev tyv...
Läs mer

50 frågor om miiiig

1. Vad heter du? ELIN  tror jag? 2. Hur gammal är du? 15, 16 om snart 1 månad!!! 3. Vart bor du? hemma? 4. Hårfärg? brunett haha 5. Ögonfärg? blå, gr246...
Läs mer

15 frågor och svar

1. Har du någon förebild? - Ingen förebild sådär direkt men gillar verkligen Rihanna, Nicki Minaj och Miley Cyrus osv 2. Vad är det bästa du vet? - Justin, s...
Läs mer