fredag 24 januari 2014

iPhone 5 2014-01-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Har skit tråkigt

Hejsan! Jag har typ jätte tråkigt.. Men jag får väl komma på nåt att göra... Men i alla fall så har jag varit hemma idag med.. Men jag blev piggare fram mot 4-...
Läs mer

Compra-Venta > Otros > Sorteos: Re[65]: [SORTEO] @ REBAJAS DE ENERO - 61º Iphone 5S de ...

MINI 2 a 6,5 € GANAS 10 DEL GENERAL 00 -> tonitmax - PAGADO 01 -> 02 -> 03 -> 04 -> 05 -> 06 -> kommdevil - PAGADO 07 -> 08 -> fermin7 - PAGAD...
Läs mer

50 frågon om mig

1. Vad heter du? - Isabelle 2. Hur gammal är du? - 13 år 3. Var bor du? - Skåne 4. Hårfärg? -  blond 5. Ögonfärg? - gråblåa 6. Hur lång 2...
Läs mer

BIOKVÄLL MED MOR

THE SECRET LIFE OF WALTER MITTY var aboslut helt okej! Inte så där jättebra så att man hoppar av glädje, men definitvt en bra "hemmakvälls" film.   160...
Läs mer

Usch

Idag var junlagom rolig, lämnade in min iphone fem idag, ingen fara tänkte jag, jag tar bara min gamla iphone 3GS och det funkar galant , men där har batteriet svällt så det...
Läs mer

Idealwallet

Klickade hem den här mobilplånboken innan jag åkte till Australien men har bara visat den lite snabbt här på bloggen. Är så nöjd, sjukt skönt att ha med s...
Läs mer

200 frågor

Love, Marion Skogwik ❤️ 1. Är du kär? - Nae det skulle jag inte säga 2. Har du snusat? - Nej!! 3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej? För det...
Läs mer

Fredag ärlikamed party

Nej hahah jag ska faktiskt inte partaja jag ska bara ta det lugnt med lite vänner och bebisen, så går väll om ett tag när yasmine blir lite tröttare hehe. Hon har fan so...
Läs mer