onsdag 29 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hokus pokus

... Och ögonvärken är borta. Eller iaf tryckt under ytan. Må den hållas där under dagen, lång jobbdag plus födelsedagsfirande kräver ontfritt. Puh. The va...
Läs mer

SÖMNPROBLEM

Har alltid varit sådan som somnar på en sekund när jag lägger mig i sängen. Men neeej någonting har gått och blivit snett. La mig 11 i sängen och har rullat hi...
Läs mer

-

1. Tre namn jag lyssnar till: Erika, Jerka, Rikis 2. Någonting jag tycker om med mig själv: Det beror väl på, antar jag. 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: L...
Läs mer

Lion king at iPhone

Haha seriöst vad underbart att vänta 20 min i upplands Väsby! Love life! YOLO FOR SURE! och det enda livet vill jag jättegärna spendera på en perrong Hittade dock v228...
Läs mer

Andras ögon.

Om jag hade sett mitt liv ifrån mina vänners och familjs ögon för några år sedan hade jag sluppit mycket skit i mitt liv samtidigt som jag aldrig hade fått mina und...
Läs mer

En resa till Smedjebacken och veterinären

Äntligen hemma efter en hel dag med en rejäl roadtrip med katterna till veterinär i Smedjebacken. Allt har gott jätte bra, alla katterna har fått sova medan dom fått tan...
Läs mer

Äntligen!!!

Har jag en iPhone och internet så jag kan upd! Idag hare mest varit skola sen komme Cajsa, Sanna, Mamma och Viggo och hälsa på sen när dom hade farit for jag ,Linnea ,Amanda och...
Läs mer

LoVe HuRtS

hej :) jag har varit i skolan nu därför jag inte bloggat så mkt för varit hos mamma också och där har jag ingen data, har ingen iphone nu heller så kan inte b...
Läs mer

Blod

Idag kom Caroline hem till mig på morgonen och myste. Sen gick vi till fiket och åt frukost. Mumma! Sen var det dags för babymassage. Tycker det är jätte mysigt. Och Milo...
Läs mer

Mera nytt

Vantar i navia-garn två färger och jag testar ett nytt sätt att sticka så därför är vanten ut och in. Ser ut att bli jämnare trådspänning. Men min ro...
Läs mer

YouMe forever baby.'

Igår hände en hemsk sak, jagmin pojkvän hade ett jätte stort bråk, och vi rede inte ut det, jag kommer verkligen ihåg det vi sa, alltihop i ett och samma. Jag blev...
Läs mer