tisdag 1 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Jag och min lover….

Vaknar upp till en ny dag och känner ett lätt obehag efter natten! Går upp och kokar mitt kaffe och slår mig ner i köket och börjar fundera på natten. Slår p...
Läs mer

50 frågor

1. Vad heter du? Moa Calissendorff 2. Hur gammal är du? 16 3. Vart bor du? Gimo en bit utanför Uppsala
4. Hårfärg? Brun
5. Ögonfärg? Blå/gröna
6. Hur lån...
Läs mer

good day

God kväll haha. Idag har jag bara legat hemma o myyst,träffade allex en liten stund innan hon skulle till tandläkarn och sen för en liten stund sen gick jag till terassen (en res...
Läs mer

Svar på frågestund!

1. Äger du någon häst? Nej det gör jag tyvärr inte! 2. Hur gammal är du?  Jag är 13 år! 3.  Favorit låt? Too close, You make me,...
Läs mer

Love school<333

Hej små vänner! Nu kan man fråga sig vad som hänt i mitt liv eftersom det var så länge sen sist! Och det ska jag tala om, jag har gått golfkurs i helgen med Louise,...
Läs mer

Fyller år nästa torsdag ????

Fyller år nästa torsdag,det är lite grejer som jag vill ha men kan inte få allt men hoppas jag får något av det önskelista: IPhone 5 vit,Spotify premium,body splash...
Läs mer

Tidigare Mobileme-användare förlorar Icloud-utrymme

Apples Mobileme-användare fick extra utrymme i Icloud under en begränsad period. Idag nedgraderas de från 25 gigabyte till 5 gigabyte. Samma utrymme som är gratis för alla an...
Läs mer

NÖDLADDARE

hur BRA är inte denna lilla saken då? perfekt att ha med sig på semester, till skolan, långa bil/buss/tåg turer! iphone batterierna är ju inte de bästa direkt,...
Läs mer

50 frågor 50 svar

1. hur gammal är du om 5 år? - 21.   2. vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - vart i skolan så mina kla.ss kompisar.  3. hur lång är du? - 173...
Läs mer

frågor och svar

1. hur gammal är du om fem år? 21år 2. vem tillbringade du minst två timmar med i dag? klassen 3. hur lång är du? 169 4. vilken är den senaste filmen du sett...
Läs mer

Ipaaaad

(Mammas men jag kommer låna den!!) nu har både mamma och pappa varsin. Gött! Mamma har den allra nyaste modellen och den har även en iPhone 5 laddare!!! VANSINNIG på ett s2...
Läs mer

Nu flyttar Apple de tidigare MobileMe-kunderna till iCloud

Apples tidigare MobileMe-kunder blir från och med nu ägare av ett lagringsutrymme på 5 GB på iCloud Apple har nu successivt börjat flyttat över deras tidigare MobileMe-k...
Läs mer

Till salu: Apple iPhone 5S / iPhone 5 / / Samsung Galaxy S4 / / Blackberry Q10

Apple iPhone 5S, iPhone 5C, 5 iPhone, Samsung Galaxy S4, Blackberry Q10/Z10 neverlocked (fungerar med alla operatörer). 100% funktionalitet. Sammantaget kosmetiska skick, 10 av 10. paketet inn...
Läs mer

Iphone 5s imponerar i vårt prestandatest – Mobil

MobilIphone 5s imponerar i vårt prestandatestMobilVi har redan gett våra första intryck av Iphone 5s och Iphone 5c och idag fortsätter vi med att se hur de står sig mot konku...
Läs mer

Gratisutrymme i iCloud för MobileMe-användare upphör

Idag nedgraderas de tidigare MobileMe-användarnas iCloud-konton till 5 gigabyte. När iCloud lanserades för två år sedan fick före detta betalande MobileMe-medlemmar grat...
Läs mer

Designade iphone 5-skal

Har ni kollat in idiwa.se innan? En grym sida med massor med snygga skal  och andra tillbehör till bland annat iPhone 4 och iPhone 5. Men även tillbehör till Mac-datorer, och andr...
Läs mer

Hej!!!!

Förlåt... Sämst har jag varit... Tobbe var hemma i helgen så har varit med honom såklart!! Och har festat och varit på bio! Grym helg! :) Har även köpt mig e...
Läs mer

Go'kväll!!

Jag har verkligen inte hunnit blogga idag tyvärr, men några små inlägg har ni fått.. Aja dagen då? Jo först var det ju skola som vanligt, hade hund hela dagen amp...
Läs mer

32 år och trebarnsmamma

Tänk att man nu är 32 år och redan trebarnsmamma, ibland får jag nypa mig själv för att fatta att det faktiskt är sant!! Den här härliga tvillingkäns...
Läs mer

Hej:)

Hej! nu ska jag börja o blogga på riktig och skriva lite varje dag har inte min iPhone för den är sönder och jag vänta på min nya iPhone 5 är jätte spen...
Läs mer

Ingen mobil

Ja, rubriken säger det mesta. Kom hem utan ny mobil idag.. Det är så att iPhone 5 finns typ ingenstans i hela landet (?) för den nya iPhone 5s eller vad det är kommer snart s...
Läs mer

Dagens nygamla tips

Det här med foglossning och andra graviditets- och förlossningsrelaterade besvär – man kan ju få rabies för mindre. Tack och lov är jag i stort sett 100% fri från...
Läs mer