lördag 1 februari 2014

iPhone 5 2014-02-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Bevis för faran med GMO i jordbruk och livsmedel.

. ζ Till stor del redan publicerat maj 2010 Bevis för faran med GMO-föda! Ett av de mest uppenbara tecknen på faran med GMO-livsmedel är att nästan varje djurart som erbj...
Läs mer

100 frågor om mig.

1. Hur gammal är du om fem år? 19 fast då ska jag fylla 20 xD 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Erica 3. Hur lång är du? uhm 159 4. Vilk...
Läs mer

LONDON PICS

Hej igen!! Nu är jag och mamma på hotell rummet och tar de lungt, har så ont i mina fötter så vi ska bara stanna hemma ikväll! Annars har dagen varit underbar, som ni se...
Läs mer

Tjejmiddag och äntligen iPhone 5 :D

Hej alla :) förmiddagen var rätt lugn chillade mest fixade med min iPhone5! Sen lunch -kebabrulle , duschade! Kl 16:30 kom Agnes hit då satt vi och snackade , kl 17:50 typ mötte v...
Läs mer

Tidsfördriv...

1. Vad heter du? - Rebecka 2. När är du född? - 26 oktober 3. Vart bor du? - Bollebygd 4. Är du kär just nu? - Ja.. 5. Har du kille/tjej? - Nej 6. Har du kysst någo...
Läs mer