söndag 2 februari 2014

iPhone 5 2014-02-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Vit

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Svart

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

Bilder från resan upp...

Har inte bloggat så mycket under veckan som ni kanske har märkt. Det är för att jag inte haft tid, för att jag inte har haft lust att hålla på med mobilen eller dat...
Läs mer

Ny start.

Hej, tänkte skaffa en ny blogg, ville ju ha en träningsblogg och det kändes bättre att starta om helt från början. Så i denna bloggen kommer jag skriva för det...
Läs mer

5 saker ni kanske inte vet om mig

1. Jag är helt såld på Billys Pan Pizza. Kan äta 3 stycken om dagen om inte fler. 2. Ja jag äter som ett djur, men blir aldrig ''tjock'' eller går upp sp...
Läs mer

Sportarmband från sportarmbandet.se

För några dagar sen så landade detta sportarmband ner i min brevlåda, med höga förväntningar har jag testat det nu i några dagar, och jag är positivt 24...
Läs mer

för vi är så nära nu att vi inte ser det. jag är redo att dö för att känna att jag lever.

Några bilder från de senaste dagarna. /1. En av 40 000 bilder på mig, Alice Tilda, vi är de sämsta som finns när det kommer till att ta bilder som ser okej ut p2...
Läs mer

nattii

tjabbaa:* bloggar från mobilen nu så det blir kort o kasst, men idag har jag typ bara varit på långa promenader o varit ute o så:P:) min mormor har osså kmt så det...
Läs mer

Älskade Göteborg

Helt underbar stad. Lätt dit jag ska flytta när jag blir vuxen. Föredrar faktiskt Göteborg framför Stockholm! Sitter i sängen just nu. Har pluggat fysik och hemkunskap....
Läs mer

fråågor bara för att jag har tråkigt

1. Vad heter du? Cecilia 2. Hur gammal är du? 17 3. Vart bor du? Götene 4. Hårfärg? Brunt 5. Ögonfärg? Gröna 6. Hur lång är du?  1,72 7. K...
Läs mer