måndag 24 februari 2014

iPhone 5 2014-02-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Sony presenterar Xperia Z2 som mobil och tablet

Sony-året 2014 kommer att bli större, bättre och mer vågat ”Bigger, better and bolder” på alla sätt och vis. Så hette det på Sonys presskonferens där man...
Läs mer

MWC: flaggskepp med extra allt

Pressmeddelande från Sony: Idag den 24 februari presenteras Sony Xperia Z2, en vattentålig flaggskeppsmobil som kombinerar ny skärmteknologin med den senaste processortekniken och en...
Läs mer

Twelve South HiRise iPhone 5+/iPad mini

Sätt din iPhone och iPad mini på en pedistal HiRise för iPhone 5/iPad mini är en vackert ställ i borstad metall utformad för att fungera med din Apple Lightning Cable (...
Läs mer

Nic Mel Andrew Raw Cognac Bookcase till iPhone 5/5s

iPhone 5 / 5S case av cognacsfärgad äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är ma...
Läs mer

Nic Mel Andrew Raw Svart Bookcase till iPhone 5/5s

iPhone 5 / 5S case i svart äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är magnetisk och av...
Läs mer

Mustard Seed Screen Protector in Crystal för iPhone 5/5s

Skydd mot repor är ett måste, och Mustard Seed Easy Paste Skärmskydd till iPhone 5S / 5 är den perfekta lösningen. Detta skräddarsydda skärmskydd låter de leva...
Läs mer

Samsung Galaxy S5.

Idag tog jag äntligen tag i saken och ringde till Tele2 för att göra mig av med min iPhone (äntligen!) och byta till en Samsung Galaxy S4. Men då nämnde de något o...
Läs mer

Godnatt!

go'kväll eller vad man nu brukar säga? Ligger nu nerbäddad nyduschad i min underbara säng efter en lång fullspäckad dag!  Först, i förmid...
Läs mer

Frågor om mig!

1. Hur gammal är du om fem år? 17 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min lillebror milton 3. Hur lång är du? lång och lång, 157cm kort......
Läs mer

New in

fick denna guding för några dagar sen ;). Inte så stor skillnad då jag redan hade iPhone 5 innan, men älskar gulddetaljerna osv på denna.  Välkommen till famil...
Läs mer

Tag om mig:)

Hej, tänkte göra en tag om mig. Så jag hoppas ni får veta lite mer om mig:) 1. Vad är ditt favoritämne i skolan? idrott, slöjd och bild tror jag. 2. Favorit dricka?...
Läs mer

Fotoredigering

Jag fortsätter leka med kameran i mobilen som jag köpte i lördags. Hade en iphone 4 sedan nästan 3 år tillbaka som på senaste tiden knappt fungerade. Eftersom jag inte r...
Läs mer