tisdag 18 februari 2014

iPhone 5 2014-02-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Kladdfri matlagning med ICA Handla för iPad

ICA har uppdaterat sin app ICA Handla så den nu också är anpassad för iPad. Funktioner som sticker ut är laga nu läget där receptet visas steg för steg och kla...
Läs mer

Måndag och blandad kompott….

Igår var det dags för Itrim möte igen. Vi fick glädjande nyheter att vår kära coach och gruppledare Therese kommer att stanna på Itrim efter en del ”omorganisation”...
Läs mer

första inlägget från nya mobilen!

fick ju hem min Z1 igår så har nu gjort färdigt så jag kan änvända den, mitt största problem är att mellanslags grejen är för liten så råka...
Läs mer

Hans Iphone-laddare brann upp – fick ny – Expressen

Hans Iphone-laddare brann upp - fick nyExpressenNu har det hänt igen, att en laddare från teknikföretaget Apple börjat ryka och smälta under pågående laddning. Hels...
Läs mer

iOS 7.1′s alla nyheter!

Apple är i färd med att släppa en ny uppdatering till deras operativsystem för iPhone. iOS 7. Den nya beteckningen kommer att bli 7.1 och innehåller en hel den saker som komm...
Läs mer

Snedvriden skofetischism eller bara helt galen samlarmani?

Som de flesta andra i iPhone-generationen så kollar jag mina mail ungefär det första jag gör på morgonen – ja alltså efter att jag och Vrålande Fritz joggat upp och...
Läs mer

”Bekräftat”: S5 får som 5s en fingeravtrycksläsare i hemknappen

Enligt färska uppgifter från Samsung-orienterade nyhetssajten SamMobile kommer Samsungs nästa flaggskeppsmodell Galaxy S5 vara utrustad med en fingeravtrycksläsare. Uppgifterna ha...
Läs mer

I'm back!!

Nu är jag tillbaka inne i bloggvärlden igen! Pappa kom idag med både bra och dåliga besked hem till mig. Han sa att min gamla mobil inte gick att laga så att vi var tvinga at...
Läs mer

SVAR FRÅN FRÅGESUND

Vinter / sommar? Sommar Favortitmat? Revbenspjäll Hur många hårfärger har du haft? Blond i olika nyanser, tre olika nyanser i brunt och även en och annan missfärgning…...
Läs mer

Frågestund

Hej nu blir det lite frågor som ni ville ha svar på 1. Har du något smeknamn? Ja, Debban, Debbsan och Debban-dolie 2. Favorit ämne i skolan? Hm Engelska 3. Favorit dricka? Spri...
Läs mer

Lyx lunch.

Blev en jävligt fin lunch idag på jobbet, eller ja lunch och lunch. Var något mitt emellan lunch och middag. Nyss tryckt i mig lax, sallad och en shake. Köttade på mina slapp...
Läs mer

Lista 2014

1. Hur gammal är du om fem år? 20! 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Hanni 3. Hur lång är du? 1.71 snart 1.72! 4. Vilken är den senaste filmen d...
Läs mer

Kommentarer till Vilken lur?? av Milla - Mamma till SagaBus Lillebror

Jag har ju också 3 och gör allt jag kan för att bli av med dom! Jag har en iphone 4 nu, och funderar på en iphone 4s eller 5 när jag byter operatör. Mest för att ja...
Läs mer