tisdag 11 februari 2014

iPhone 5 2014-02-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Recension: Tomtom Multisport GPS-klocka, del 2

Cykelfästet på min lånade Tomtom multisport-klocka är bra i sin otroliga enkelhet: en metallkopp för klockan och en gummirem som du snurrar runt styret och tillbaka för...
Läs mer

Om mig

Har inte mycket att blogga om just nu då det är samma varje dag. Skola, sova och träna. Inte så kul 1. Vad heter du? Felicia Lundh 2. Hur gammal är du? 16 år 3. Vart...
Läs mer

Sjuk.. Eller?

Vaknade upp igår hos amanda av att jag var SKIT förkyld, hade sjukt ont i halsen huvudvärk. Så amanda var så snäll och gjorde te åt mig, hihi. Är fortfa...
Läs mer

Insperation

Klänning - Stylebop ca 22 149 kr http://www.stylebop.com/product_details.php?id=498... glasögon - John Lewis ca 1760 kr http://www.johnlewis.com/ray-ban-rb2140-iconic-way... Ring...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Brun

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Svart

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Vit

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

Olloclip 4-IN-ONE iPhone 5/5S Svart

Kreativitet som får plats i din hand Olloclip 4-IN-1 är en kameralins för iPhone som innehåller fisheye, vidvinkel och 2 Makro linser i ett litet, praktiskt paket som lätt f...
Läs mer

La Yin Chic iPhone 5S Wallet Crocodile Case, Svart

Designat för att passa iPhone 5/5S perfekt och är praktisk för de som vill förvara sin mobil och kreditkort tillsammans. Gjort av exklusiv äkta skinn med tre fack för kr...
Läs mer

Jag är 16 åÅr! :D

Hej! Idag blev jag 16 år! Dagen började med att jag blev väckt av mamma och pappa. De sjöng och gav mej presenter. VET NI??!! Jag fick en IPHONE 5 S!!!!! Så himla glaaaa...
Läs mer

Det var droppen

Har känt mig riktigt låg och ledsen idag. Gått och småskvätt lite tårar då och då i skolan, men ändå skrattat så klart. När jag kom hem k...
Läs mer

Frågor och svar! THROWBACK BILDER!

1. Vad är ditt fullständiga namn? - Linnéa Sofia Andersson 2. Har du lätt för att bli kär?- Nja, men nu är jag det! 3. Vilken låt är bäst just nu? -...
Läs mer

Shopping

Okejj då drar vi några dagar då. Söndag: Barnvakt åt 9 månader Penny. Måndag:Bowling me kusinerna och sysslingarna. Idaaa: Shoppat: Från Gina: Skjorta, tv...
Läs mer

Min iphone går inte låsa, stänga av eller stänga på

Känner att jag måste dela med mig av en sak som hände igår när jag vaknade. Kvällen innan jag gick och la mig så funkade min iphone precis som den brukar göra....
Läs mer

Frågor

1. Vad heter du? My hellsten 2. Hur gammal är du? snart 16 år 3. Vart bor du? Oskarshamn 4. Hårfärg? Svart 5. Ögonfärg? Blåa 6. Hur lång är du? 159...
Läs mer