onsdag 5 februari 2014

iPhone 5 2014-02-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

TÄVLING - TÄVLING - TÄVLING

Jag behöver ny träningsmusik så jag tänkte ha en liten tävling. Vinsten är ett träningsarmband för iPhone 5/5S eller iPod Touch från Belkin. Perfekt att h...
Läs mer

min soon

Denna älskling är om några veckor min! Mitt abonnemang kommer gå ut nu så dem har ringt om ett erbjudande där man har fast abonnemanget i 2 år och skaffar en fast m...
Läs mer

Dagens träning

Idag hade jag planerat att köra ett halvlångt träningspass på ÖKK. Men så visade det sig att min Iphone kommit tillbaka  från lagning (för andra gång...
Läs mer

…phu!

-Vilken tid gick du upp idag? halv elva. -Vad var det första du sa i morse? förmodligen ropade jag på Taco <3 -Vad åt du till frukost? Två rostmackor. High five på...
Läs mer

Bloppis-Amanda

1. 50 kr 2. 60 kr 3. iPhone 4/4s skal 20kr 4. 15kr 5.  20kr 6. 80kr  7. 40kr 8. 10kr 9. 10kr 10. 50kr 11. 20kr 12. 70kr 13. 50kr Ni kan kontakta mig på kik o fb Kik: AMANDA8...
Läs mer

Bloppis / Emma

iPhone 4/4s skal + några nagellack till salu! Pris, mötesplats osv kan diskuteras - kika: eemmaa_viktoria :)  1:  - Lila glitterskal - 20kr           16...
Läs mer

Sönder

Hejsan, idag gick min telefon laddare i sönder och jag fick panik för ingen av mina föräldrar har iPhone 5/5s så jag kunde inte låna deras laddare häller. Man klara...
Läs mer