söndag 23 februari 2014

iPhone 5 2014-02-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vad jag fick av Emma

Hej på er! Detta fick jag av Emma igår, hon ville tydligen inte ha det och använde inte det dessutom. Så hon gav det helt enkelt till mig. Iphone 5 skal, mascara, 2 svarta ög...
Läs mer

Men åh vad nördig

OM MIG Namn: Daniella Bor: Västergötland Syskon - Yngre halvsyster, 6 år gammal.  Ålder: 13.  Född: 3:e augusti 2000.  Ögonfärg:...
Läs mer

Äntligen

Fick en ny iphone 5 av pappa idag eftersom min förra antagligen blev stulen.. Och anledningen till att jag inte köpte en 5s var för att jag skulle fått betala minst 3000kr till. ...
Läs mer

änglarna har åkt på pisk, gårdarna är grönsvarta

iPhone 5         Gick en mil med mamma runt underbara Änggårdsbergen idag. Fina Göteborg! Tänk när våren kommer och träden slår ut, hur fin...
Läs mer