måndag 17 februari 2014

iPhone 5 2014-02-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Snabbt inlägg

Har SO nu och tänkte slänga in ett inlägg.. Min mobil är lite äppelpaj och är inlämnad nån stans..jaja, är därför jag inte har bloggat nåt!...
Läs mer

Män som inte diskar feminister som inte pratar om klass.

Okej. Feminismen. Vi behöver prata. Igen. För er som följt den här bloggen ett tag så lär det inte komma som någon nyhet att vi tycker att det där med klass ...
Läs mer

Recension: Spektrum

Speltyp: Frågespel Antal spelare: 2-7 Speltid: 60-120 min Språk: Svenska Det har hänt oss alla. Man stoppar en Billy’s pizza i munnen, och upptäcker att mikrovågsugnen gjort...
Läs mer

Startar om på nytt

Hej! Detta blir mitt absolut fösta inlägg på denna blogg!  Jag har bloggat på devote och blogg.se förut men jag kände att jag behövde starta om på nytt ....
Läs mer

Galaxy?

Som återkoppling på min mobilhysteri förra veckan är jag fortfarande sugen på ny telefon. Men efter en kväll ute när båda mina iphone's stängt av sig...
Läs mer

Batman

Halloj! Hade detta på mig för några dagar sedan och tänkte dela den med er! Tröja - Primark (typ 80 SEK) Jeans - KappAhl Mobilskal - Gear4   Kö...
Läs mer

Hata är ett starkt ord

Men jag kan utan att överdriva säga att jag hatar min fot. Ja eller jag har hatat den dom senaste 2,5 året. Innan dess tyckte jag rätt mycket om den. Då var den en tillg22...
Läs mer

Wooooho, 35 minuter tidigare!

Jag fick sluta 35 minuter tidigare idag så det var sjukt skönt! Vi håller på med ebet arbete så fick man jobba hemma så jag drog såklart hehe! När man kommer h...
Läs mer

Min dag!

Hej! Tänkte bara göra ett inlägg om min dag. Jo jag vaknade i morse och gick upp och ja gjorde vad man brukar göra på mornarna. Sedan gick jag till skolan och hade lektion o...
Läs mer

svara på lite frågor om mig!

1. Ditt mellannamn? maria. 2.favorit ämne i skolan?  har nog inget "favorit" men kanske idrott och svenska är rätt kul. 3.favorit låt just nu? let it go- froze...
Läs mer

Tips, få bättre finare bilder i din iphone

Letade runt på olika sidor och hittade denna coola sak. Om man vill få mycket finare och bättre bilder på sin mobil så är det denna du letar efter. Plus att den är...
Läs mer

MILO x3

Vilket väder vi har fått idag! Känns som att man inte har sett solens strålar på en evighet.. Tänkte dra ut lite senare när eftermiddagssolen ligger på och ger...
Läs mer

”Välkommen till Stockholm”

Min vän Julius skrev om sin granne Bosse häromdagen. Händelsen berörde mig och det gör att jag undrar vad Sverige är på väg. Vilket känslokallt samhä...
Läs mer

Jag skriver ut de nu, läsvärt inlägg för er alla som undrade.

Jag har som några vet haft borelia. Borelia får man från en fästning, de e att fästingen biter en o då KAN det hända att man får borelia. Jag hade en fäst...
Läs mer

Nic Mel Andrew Raw Cognac Bookcase till iPhone 5/5s

iPhone 5 / 5S case av cognacsfärgad äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är ma...
Läs mer

Nic Mel Andrew Raw Svart Bookcase till iPhone 5/5s

iPhone 5 / 5S case i svart äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är magnetisk och av...
Läs mer

Mustard Seed Screen Protector in Crystal för iPhone 5/5s

Skydd mot repor är ett måste, och Mustard Seed Easy Paste Skärmskydd till iPhone 5S / 5 är den perfekta lösningen. Detta skräddarsydda skärmskydd låter de leva...
Läs mer

Reactivated

Först hade jag lite problem med höger hålfot och sen åkte jag på en förkylning så jag har inte sprungit ett steg på 10 dagar. Idag kände jag mig frisk nog...
Läs mer

hela helgen och allt.

Hejhej Idag stack jag till Emelie vid ungefär halv tio för hon var hemma själv. Men typ när jag kom dit så skulle vi dra direkt till Oj för vi skulle handla frukost, oc...
Läs mer