måndag 3 februari 2014

iPhone 5 2014-02-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Decoded iPhone 5/5S Wallet - Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en magnetisk främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. Det g...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Vit

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

Olloclip Quick Flip Case iPhone 5 + Pro photo adapter, Svart

Det eleganta skyddande skalet för iPhone 5 är speciellt utformat så att du enkelt kan sätta på och ta av Olloclip objektiv utan att ta bort skalet. Vik bara över den rot...
Läs mer

Sååååri

Alltså omg förlååååt att jag inte har gjort något inlägg har liksom inte pallat. Men i alla fall i fredags tog jag bort stygnen weeey Känner mig som ny h...
Läs mer

Bye bye Iphone

Okey guys nu är det så här att jag älskar min iPhone 4s meeeen av den anledningen att jag älskar temat i mobilen, apparnas utseende med mer, men jag behöver en ny telefo...
Läs mer

50frågor

1. Hur gammal är du om fem år? - 22 (egentligen 23 men jajaja jag är september barn) 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Amanda och mamma 3. Hur lång...
Läs mer

100 frågor

Personligt: 1. Ditt fullständiga namn? – Isabella Siv Margareta Karlsson Högberg 2. Vad är klockan just nu? – 21.38 3. Längd? – 170 cm 4. Vikt? – Piiiip 5. Smeknamn? – Bella 6. Va...
Läs mer

Lite grejer från fredags! :)

Jag köpte 2 tröjor i fredags på New Yorker, det var rea så båda kostade 79 kr, den vita tröjan var lite för stor för mig men den var ganska mysig:) Sedan k24...
Läs mer

Onödig fakta om mej!

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Mina vänner såklart dom är bäst 2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - jag var anntagligen i skolan 3. Vad gjorde du för 30 min sen? - lyssn...
Läs mer

Hejj

Måndag igen.. så sjukt jobbigt..  Vi hade en rätt så soft dag i alla fall. Vi har inte fått några läxor.. än.. Nu så har jag beställt dom rosa h...
Läs mer

Frågor!

1. Hur gammal är du? 15, fyller 16 i juni! 2. Hur gammal känner du dig? Så gammal som jag är! 3. Vad har du gjort i dag? Varit i skolan och tränat! 4. Vilken film s22...
Läs mer

Jag är bra!

Om inte kanske världens bästa flickvän. Imorgon kommer mitt hjärta hem från karlstad efter att ha spenderat 1,5 vecka där. Gud då jag har saknat ihjäl mig och...
Läs mer