torsdag 13 februari 2014

iPhone 5 2014-02-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

min dag

idag vaknade jag vid 6 typ, låg i sängen till typ 10 över hehe, as trött! jag gjorde i ordning mig lite snabbt, ni vet åt frukost, sminka sig,platta håret.. cyklade till...
Läs mer

NY PÅ NATTSTAD

Hej!  Jag är helt ny här på nattstad, har ett tidigare konto på blogg.se men kände för att byta nu!  Jag kommer nu svara på lite frågor om mig! 1. V...
Läs mer

What´s on my Iphone! :)

Tjo! Nu tänker jag skriva vilka appar jag har på min Iphone och beskriva dom!  - Aftonbladet: Alla vet väl vad Aftonbladet är, så det behöver jag väl inte besk...
Läs mer

Min väska

Imorgon tar jag mig en sväng till Stockholm för att gå på opera med min bästa vän, och medan jag höll på att packa så tänkte jag att eventuellt n22...
Läs mer

Fodral i leomönster

Efter att jag råkat tappa mitt mobilfodral i vatten (vattnet gjorde att limmet som höll ihop allt släppte) var jag tvungen att köpa ett nytt, hemskt jobbigt. Men jag blev himla n...
Läs mer

Nasdaq - IT-bubbla ?

Dagens inlägg kan ni gärna läsa om och om igen och sedan kan ni tänka följande: Hur vågar hedgefonderna och vissa aktiefonder gå in med 5-10 % eller mer av fondens...
Läs mer

DIFFERENT WANTIES

Vill veeeerkligen ha de här sakerna kläderna, såååå snygga bra, just love them! Hoppas ni oxå gillar det blir inspirerade eller något liknand...
Läs mer

iPhone 6 får safirglasdisplay på 5 tum?

Ryktet kommer nu att nästa generations iPhone (iPhone 6) kommer ha ett skyddande yttersta lager av safirglas. Detta efter man har analyserat mängden maskiner för att tillverka safirgla...
Läs mer

Get to know me better!

1. Har du några husdjur? Ja  en katt 2. Namn 3 saker som är fysiskt nära dig. 1. Min data, Min mobil och en godispåse 3. Vad är det vädret just nu? snöigt 4...
Läs mer

LYYYCKAAA!

Drog in till Växjö idag på morgonen (därför har jag ej skrivit något) och kom hem med en sprillans ny mobil!!! En iPhone 5 C fick det bli och jag är hur lycklig som...
Läs mer

dålig uppdatering!

Mitt internet i mobilen är slut så har varit kass uppdatering men nu har jag Jimmies internetsticka hemma så kan uppdatera lite idag/imorgon i alla fall, det är ju bättre 2...
Läs mer

GOODNIGHT FROM A HAPPY GIRL

Japp, ni har rätt, det är jag som är okunnig. Har själv bara haft en iPhone 4s så har inte varit insatt vid iPhone 5 och det alls, bra att ni säger till! Längtar ma...
Läs mer

Småland

Skola som vanligt! Ingen bra dag för mig. Hade migrän hela dagen, jag kan få det ibland vilket är riktigt jobbigt för det förstör ju hela dagen. Imed att man blir e...
Läs mer

Synka Outlook med iPhone

Hej, jag har en iPhone som jag vill synka med min Outlook kalender. Kontot i Outlook stödjer inte Exchange så jag använder IMAP och vill därför synka via iTunes. Men nä...
Läs mer