onsdag 26 februari 2014

iPhone 5 2014-02-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Sjuklingen

Hejhej. Har gått och blivit sjuk så det enda jag gör är att sova typ. Är så fruktansvärt trött och har så fruktansvärt ont i halsen. Så det b2...
Läs mer

En första titt på Samsung Galaxy S5

Samsung presenterade under måndagskvällen det senaste flaggskeppet i den populära Galaxy-serien telefoner; Galaxy S5. De fyra tidigare telefonerna i serien har sammanlagt sålts i...
Läs mer

26 februari (Iphone update)

Hej! Redan onsdag! Idag blir det Växjö när Christian kommer hem från jobbet. Vi ska kolla lite i butiker hade vi tänkt. Christian är lite sugen på en plat...
Läs mer

Tag About Me

Hej nu hade jag tänkt och göra en "Tag About Me". Jag hoppas ni kommer gilla den!❤️ 1. Vad heter du i mellannamn? Svar: Elisabet 2. Vad är ditt favoritämne i skolan? S...
Läs mer

-Jag tycker/innan jag dö/jag har aldrig...

Jag tycker.. ..inte om kvällar ..att djurplågeri borde vara dödsstraff på. ..inte om alla bilder på mig från när jag var liten. ..inte om mig själv. ..om 22...
Läs mer

Ledande eller missledande indikatorer?

Varje månad överöses vi med ekonomisk statistik, så kallade "ledande indikatorer” till exempel arbetslöshet och inflation, produktionsstarter, BNP-förändringar...
Läs mer

Twelve South HiRise iPhone 5+/iPad mini

Sätt din iPhone och iPad mini på en pedistal HiRise för iPhone 5/iPad mini är en vackert ställ i borstad metall utformad för att fungera med din Apple Lightning Cable (...
Läs mer

Nic Mel Andrew Raw Cognac Bookcase till iPhone 5/5s

iPhone 5 / 5S case av cognacsfärgad äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är ma...
Läs mer

Nic Mel Andrew Raw Svart Bookcase till iPhone 5/5s

iPhone 5 / 5S case i svart äkta läder. Tre kreditkortsplatser för upp till 3-6 kreditkort. Patinerad för att få en vintage look. iPhone hållaren är magnetisk och av...
Läs mer

Mustard Seed Screen Protector in Crystal för iPhone 5/5s

Skydd mot repor är ett måste, och Mustard Seed Easy Paste Skärmskydd till iPhone 5S / 5 är den perfekta lösningen. Detta skräddarsydda skärmskydd låter de leva...
Läs mer

Q/A

1. Vad heter du? - Emma 2. Har du lätt för att bli kär? - Nej, men kan bli intresserad lite för fort 3. Vilken låt är bäst just nu? - vi två,17 år 4. 19...
Läs mer

Long day

Idag har det varit en rätt kort dag i skolan men sen var det direkt ut i stallet och rida Syrran. Hon skötte sig väldigt bra idag! Det enda vi ska jobba på mer är galoppen oc...
Läs mer

Onsdag

Skola som vanligt idag och ingen sol som det var igår. Efter skolan har jag varit hemma hos Markus och pluggat lite och så hade jag körlektion som inte gick så bra, var lite tr2...
Läs mer

Svar på frågestunden

Varför gjorde du och Juan slut ? är ni tillsammans igen eller är ni bara vänner ?  Svar: Varför det tog slut mellan mig och Juan har ingen egentligen med att göra....
Läs mer

Ingen bock på listan

I förbifarten…    Så var kvällen här. Jag har nästan precis placerat mig i soffan men lär nog inte bli långvarig. Sängen ropar på mig!   ...
Läs mer