torsdag 6 februari 2014

iPhone 5 2014-02-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

50 saker ni inte visste om mig! ??

Tänkte köra en "20 saker ni inte visste om mig" 1. Jag heter Nathalie 2. Jag bruka simma, åka slalom och spela handboll på fritiden. 3. Jag älskar mat... 4. Jag...
Läs mer

Lös ett mord i Broken Sword 5

Mordet sker först i natt så var redo med pekfingret Broken Sword 5 - the Serpent's Curse är det fullständiga namnet på Revolutions femte del i det alltid lika angenä...
Läs mer

Vad finns på min mobil? - E

Tänkte skriva snabbt vad för appar jag använder på min iPhone. 1. Spotify. Inget jag klarar mig utan, måste alltid ha musik i öronen. 2. SL appen. 3. Instagram helt kla...
Läs mer

Tankar om långpass och att blicka bakåt

Pjuuh! Vilken rejäl pärs passet idag var. 2012 sprang jag Lidingöloppet 30 kilometer och i somras spontansprang jag Stockholm marathon som ju är 42 kilometer. Dagens 30 kilometer...
Läs mer

andra iphonen med problem

Jag har kommit fram till att jag inte gillar iphone. Det är inte bara att jag inte ”gillar” dem, utan jag HATAR dem. Detta är andra Iphonen… Nä TREDJE Iphonen jag haft som bara pajjar...
Läs mer

Lång-tids-läsning (för alla parter)

Det är väldigt på tapeten att vara en del i en bokcirkel. Som så många andra, gör jag vad jag kan för att vara med i svängen. Vara lite hipp och inne. Så...
Läs mer

Sony Xperia Z1 nu som Compact

En av 2013 års flaggskeppsmobiler kommer nu i ett mindre format men med samma prestanda. Ja Sony Xperia Z1 låg på toppen under 2013 tillsammans med HTC One och Iphone 5S och kanske en...
Läs mer

På vilken sätt Ni Sparar Pengar Över Apple Iphone 5 Reparation

Ifall ni ska äga nått tufft, detta smala såväl så som vackra ärende inte kommer att göra. För en iPhone 5 Det e de i särklass billigaste sättet till...
Läs mer

Hei

Det blev inget me att svara på frågor igår, så jag tänkte göra den idag  för jag är hemma och är sjuk så aa. Och jag har ganska tråkig...
Läs mer

IPHONE 5S GULD

Titta vad jag hämtade ut i torsdags!! En iphone 5S guld! På bilden ser man verkligen att den är guld men i vissa ljus tycker jag den ser bronsaktig ut.. Så det måste jag fakt...
Läs mer

Tröttis

Idag är det en vecka sedan vår nu stora kille slutade med nappen och det har gått över förväntan faktiskt. Han är målmedveten vår skrutt Dock så...
Läs mer

Lista: Apparna du måste ha inför Vinter-OS i Sochi

Vi har valt två appar: Officiella resultat, som du måste ha om du vill följa Vinter-OS i Sochi 2014 för att inte missa något och att ha koll på resultat oavsett var du b...
Läs mer

Ljud och Bild nr 2 Februari 2014

LJUD BILD • FEBRUARI 2014 0 FOTO 8 actionvideokameror 102 Tillbaka till det förfl utna – Nikon Df 112 Finputsad drömkamera – Nikon D610 115 Gedigen kamera...
Läs mer

Äntligen lov

Nästa vecka är det sport lov, ska passa på att träna när man har 7 dagar så gör nog 5 pass plus ben övningarna. Alex ska oxå kanske ha fest (hoppas som f...
Läs mer

iPhone skit

Min iPhone 5 är sönder Eller ja jag skriver med den nu. Batteriet är sönder och pappa vill inte lämna in den på lagning så har en samsung galaxy s3 just nu, som ...
Läs mer

Djupa frågor och svar xP.

1. Berätta om första fyllan. haha ja, den finns knappt i minnet. det jag vet är att jag låg på en parkbänk o bölade o ringde min kille då, nu är det en i...
Läs mer

Samsung Galaxy S5 förväntas avtäckas den 24:e Februari

Bild på inbjudan till Samsung event som tros vara för Galaxy S5 Samsung har med sin serie Galaxy-mobiler gång på gång krönt nya framgångar och nu är det dags...
Läs mer

DU ÄR DET FINASTE JAG VET

Är hemma hos mamma just nu med syrran så hon kan uppdatera sin uråldriga Xperia. Hon får använda den nu en vecka framåt för hon råkade tappa sin iPhone så...
Läs mer

Tråkig Torsdag

Rubriken lyder.  Idag var jag i skolan som alla andra det var riktigt segt, men jag överlevde. Det som vart skönt är att vi inte har haft en ända läxa i vecka...
Läs mer