torsdag 2 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

god morgon :)

Hej hej, klockan är snart fem på morgon och här sitter jag och mobilbloggar lite :) Haha, jag vet inte vad det är med mig, kan helt enkelt inte sova! Lyssnar på musik med...
Läs mer

Mobiler

Suttit och kollat mobiler med jonathan ett tag och jag ska inte ha en iphone,vill men det var massa skit som inte gick så jag har bestämt mig för en Smung Galaxy s 2 istället,den...
Läs mer

SAKER NI INTE VISSTE OM MIG ?!

Får alltid frågor om jag kan berätta lite om mig själv hur jag är som person osv. tänkte svara på några frågor när jag ändå har tid nu, s...
Läs mer

Hem kommen

I förför går så va jag med Johanna vi gick på stan fick med mig en bikini, en tröja, maskar, sminkborttagning, smycken och lite annat, en på kvällen hämta...
Läs mer

Tråkigt :)

01.Namn: Sahar Hussain 02.Ålder: 13 03. Vart bor du: Västerås 04. Bor tillsammans med: Mamma,pappa broder 05. Husdjur: Fågel hehe 06. Färg på ditt hus: Grönt...
Läs mer

Mitt i natten!

Bloggade inget igår så får bli ett natt inlägg :) har nyss varit ute på en promenad, skönt att gå på natten, tyst, mörkt och lungt! När ja nästa...
Läs mer

den nya iphonen

Jag har absolut ingen koll på iphone över huvud taget, mer än att jag skulle vilja ha en. Det jag har hört skvallervägen däremot är att 3 an ska vara bättre ...
Läs mer

mysmys

ska snart sova och ta igen lite sömn, sov sammanlagt fyra timmar igår.. härligt! gjorde typ inget speciellt, bara segade hemma hela dagen, hitta en låda med massa olika choklad s...
Läs mer

Det kom för hemtjänsten

Norra Skåne: Trots fyra larm kom inte hemtjänsten Det var inte riktigt snällt med den rubriken, men det föll sig så p.g.a. nattrafiken. Eller som en artist sjönk “F246...
Läs mer

ni har all rätt i världen att klaga på mig !! ;o

okej, okej, okej.. min uppdatering har vart helt klart sämst !!!! årkar inte förklara varför och tänker inte berätta vad som hänt medans jag inte bloggat nu 22...
Läs mer

Smutsiga skägg, champagne och att somna till vågkluck.

Igår fick inte den stora, fina kameran följa med på äventyr, därför är samtliga bilder tagna med min iPhone. Vissa av dem har till och med instagram-filter. Men d...
Läs mer

Möjligheter

Att ha semester i kombination med att vara "skadad" (syftar på balansrubbningarna) ger möjligheter och tid jag från början inte tänkt på. Nu har jag i 2 dagar...
Läs mer

iphone skal dammplugg

Såg nästan precis att jag fått hem skalen jag beställde!
Läs mer

THAT'S JUST THE WAY IT IS, THINGS WILL NEVER BE THE SAME

Hola! Gick nyss upp från min underbara säng och nu sitter jag här och sjunger i min ensamhet... Men men!! Senare ska jag träffa lilla Frida som nu förresten är rödh...
Läs mer

Imogon fyller jag år!

Hejsan! Har inte bloggat på ett tag. Sorry! Men nu ska jag försöka att blogg mer. I morgon fyller jag 12 och då ska jag få en Iphone, då kan jag blogga ifrån mobil...
Läs mer

Augusti

Nu känns de verkligen som om sommaren går mot sitt slut. Vart tog sommaren vägen? Dom få soldagar vi haft är lätt räknade. Jag önskar  att de blir en varm...
Läs mer

Gästinlägg: Betala med mobilen – de bästa betalningslösningarna!

Idag finns det flera kompetenta betalningslösningar för iPhone, Android och iPad som kan förvandla din mobiltelefon eller läsplatta till en portabel kortterminal. Allt du beh246...
Läs mer

talking whit ma friend

Ligger i sängen och snackar med Fanny, vi jag nog snackat i minst 1-2 timmar först på Skype men det bara buggar hela tiden, så ringde henne istället.. Min lillebror så...
Läs mer

ibloggar med iPhone

Ja!!! Det funkar med mercery brodern men Man behöver vara snabb i fingrarna. Min blogg lista bussade sid rätt snabbt men jag Lyckades skriva det här. Med min iPhone!
Läs mer

Nana banana

Vill äta makaroner, men nej äckligt. Tar en glass istället. Eller nej tar två. Tränade idag, orkade verkligen inte första träningen, men den andra gick bättre...
Läs mer

booboo

hejsan :)   va har ni gjort idag? :)  själv vaknade jag vid 12 o duschade och åkte till pappa vid halv 3 :) sedan var jag hemma till typ 5 sen stack jag ut med ebba :D sen gick ho...
Läs mer

“Between the showers” av Henrik

via Instagram http://instagr.am/p/N18GohKA8m/
Läs mer

nemen tjenare!

jag har så mkt att berätta, har typ inte bloggat på hela lovet;) örebro cupen gick det väll sådärr...gotland var jätte kul och jätte bra träning...
Läs mer

Fredrikshamn

Pirrade inte riktigt lika mycket i magen på mig denna gången när jag vaknade. Kom ihåg den lilla besvikelsen när det kom till hotellfrukosten förra året... Idag var...
Läs mer

“Art on the street” av Henrik

via Instagram http://instagr.am/p/N15AhNKA6N/
Läs mer

Kastar Facebook genom fönstret.

No paska. Asså jag orkar inte. Varför kan man inte byta profilbild på Facebook via iPhone? Omslgsbilden kan man byta, men vem fan byter den hela tiden. Åh, och jag som typ aldrig...
Läs mer

Sent tips men super!

Ett smart tips för er som har en favorit blogg. Skaffa bloglovin, där kan du lätt följa dina bloggare och se när det uppdaterar. För er som har iphone eller android s2...
Läs mer