måndag 6 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

A CONTEST I'M IN !

"Jag tävlar hos LifeofJohanna om ett presentkort från caseapp.se var med du med, här" För delta i tävlingen om ett iPhone-skal måste du: Lämna alla lot...
Läs mer

Godmorgon sweetys!

Ja, jag vet jag bloggade inte igår men jag hade inte riktigt tid så jag beslutade mig för att ta en bloggpaous på en dag haha nödvändigt, ja vet. Nej men igår s22...
Läs mer

Black heart Red heart Weird heart..

Heej, nu var det jätte länge sen jag bloggade, man jag har värkligen inte haft tid! Felicia har sovit här från fredag till idag alltså 3 nätter tror jag, och varj...
Läs mer

Spelnördar

Vi har alla fastnat vid Bubble Mania. Kul landet-sällskap som bara spelar ;).
Läs mer

Tåget

jag sitter just nu i tåget till stockholm. John kollar på mobilen jag lyssnar på musik. John har fått min iPhone så han håller på att fixa. Jag lyssnar på Just...
Läs mer

iPhone problem

God morgon, eller för mig är det väll typ god dag? Känns i alla fall som det :$ Jag vaknade 06:30 idag alltså serriöst, 06:30?! Det är inte likt mig, igår vakn...
Läs mer

HAHA mega cool!

Detta Iphone 4 skal är jätte cool! Finns i fler färger och man får ett litet stöd haha (inte skön i fickan)
Läs mer

Är med i en grym tävling!

Jag tävlar hos Trucker Mamma Madde om ett egen designat iphone skal från Caseapp.se. Tävla HÄR du med.
Läs mer

Hiss!!

Tummen upp för : Choklad ! Sanna vänner Solen !! Roliga skoldagar Stooora kompisgäng Roliga platser att hänga på Stranden Havet Shopping ! Pengar Lakrits Väskor...
Läs mer

Ny app – Trädgårdsriket – gör det lätt att hitta Tusen Trädgårdar i Göteborg

Nu stundar Tusen Trädgårdar. Missa inte det unika tillfället den 12 augusti att ta del av trädgårdar du inte visste fanns. Med Trädgårdsrikets nya app håller d...
Läs mer

OMG LIKA KLANTIG SOM VANLIGT!!!!

Fick ett utbrott i stallet idag på min j*vla Iphone!!!  Var såhär nära på att kasta den i golvet men i SISTA sekund tog jag mig samman. När jag väl kom hem ber...
Läs mer

I found the secret!

Jag har gjorde en VÄLDIGT stor upptäckt precis. Helt själv dessutom! Jag måste vara den nya einstein eller nått. Evelina Einstein Alexandersson. Shit va grymt det låter,...
Läs mer

längtar tillbaka

längtar så grymt mycket tillbaka till både barcelona och london! så sjukt fina städer.  lovade ju er igår att jag skulle försöka hålla bloggen s229...
Läs mer

Inspirationsdag

I dag har jag och killarna besökt Sundborn och Carl Larssongården. En helt ljuvlig dag fylld av intryck, solsken och inspiration. Ett spännande hus, även om dom flesta rummen var...
Läs mer

Random bilder på min iphone


Läs mer

Börjar bli riktigt trött på mig själv...

Jaha, nehe. Inte bloggat på länge nu och de ät för sen i lördags så har jag vart utan IPhone. Jag tappade den i 3 meters djupt vatten, de va jätte sent på kv...
Läs mer

hemma efter 22 härliga dagar!

hejsan! Då var man hemma efter 22 härliga dagar. Bilderna säger ganska mycket hur det vart. Haha iphone bilder så väldigt dåligt med det duger sen kommer mer bilder fr...
Läs mer

Helloo

Saknar mitt/min kära nattstad, vet inte riktigt om man säger mitt eller min dära men det blir säkert bra. Har ju min blogg på blogg.se just nu, men jag kan ju aldrig best2...
Läs mer

jag är hemma

ja , nu är jag tbx´s i sverige igen :) saknat min iphone , nu är den igång å så :) skit bra.. sen så har jag ju saknat alla mina vänner!:) imorrn ska jag till...
Läs mer

Hello babes!

Heeeej på er! Sorry för att jag uppdaterat så dåligt fastän jag lovade, men min iphone är knasig, som vanligt... Min dator fungerar nu igen, förstår inte vad d...
Läs mer

My reasons to smile everyday....

Min älskade lilla bebis Findus! Född: 01/07-11 och jag fick han: 23/09-11 <3 Min älskade iPhone 4s!! Vet inte vad jag skulle göra utan den!! My baby! När ingen förs...
Läs mer