torsdag 16 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Pratar med min älskling

Sitter i sängen redo för att sova och snackade precis med min älskling, fast genom facetime eller vad det heter på iphone? Satt och garva massor eftersom muppen gör massa oli...
Läs mer

Hej ett kväll inlägg!

Heii sitter hos morskusiner nu å chillar lite lätt! Har ju iphone nu s¨å planerar en fottobomb här på bloggen innan måndag     Elisabeth ska fixa photosho...
Läs mer

Idag

Heej! Kunde inte blogga från stranden idag eftersom Sades mobil inte ville sammarbeta.. Anyway när vi väl kom fram till Näset skulle vi bara hitta en plats haha FULLT med folk, sk...
Läs mer

Mina underbara iphonen skal ;)

Hihi samlar lite på iphone 4s skal jag älska verkligen dom! ;) Här har jag lagt dom som är äldst högst upp till vänster och sedan nästa rad så blir det ny...
Läs mer

bilder från min iPhone (kan inte sova)


Läs mer

Myser sista sena kvällen!

Heelt sinnessjukt att det här är sista kvällen jag får vara uppe sent osv, imorgon måste jag lägga mig tidigt för på fredag börjas det igen, skoolan! F...
Läs mer

Stass skal till Iphone

Missa inte min tävling där ni kan vinna ett skal till din Iphone!! Grymt snygga skal med massa strass ett värde av 599:-!! Följ mig på bloggkeen och sedan meddela mig p2...
Läs mer

Hemma.

Är hemma och har varit på lång promenad och så med hunden. Ska packa upp städa lite och kanske äta lunch. På onsdag börjar vi skolan och jag får ny data o...
Läs mer

Nano-sim i Iphone 5

När Iphone 4 kom för några år sedan var det stora problem för de som köpte Iphone 4 att samtidigt komma över ett micro-sim kort. Många löste det genom at...
Läs mer

SOM SOMMAR PÅ NYTT

Om detta endå kunde vara början på hela sommaren och inte slutet. Kan inte fatta att denna sommar redan börjar gå mot sitt slut och att det som väntas framåt nu ...
Läs mer

5 mest använda apparna till iPhone

Dags för en lista igen, denna gången på de 5 appar jag använder mest! Har iPhone 4 för er som undrar. 1. Facebook Kollar den stup i kvarten, också riktigt bra om m...
Läs mer

kapitel 12

’‘Oh no Louis! Don’t take a fruit pizza! Seriously..’’ skrattade jag. ’‘what?’’  ’‘pineapple?’’ Han skrattade åt mig och nickade stort. ’‘it’s delicious!’’ sa han glatt. ’‘actually...it...
Läs mer

Att ha teknik-kaos.

Alltså. Ibland händer verkligen allt på en gång. Först slutar laddaren till min mac att fungera. Den är helt död, trots att jag provar den i alla uttag i alla rum....
Läs mer

norrköping idag

hade en bra dag igår med min fina vän. Gick i affärer, fika, åt och tog en cider. På kvällen tog jag de bara lugnt :) Ikväll blir de rix fm festival i norrköpi...
Läs mer

NYA INKÖP.

Det blev inget Norrköping för mig, jag berättar inte varför på bloggen. Men här kommer bilderna på mina nya inköp från Ullared!     döskal...
Läs mer

brist på liv

1. Vad heter du?  Filippa Lilly Kinell 2. Hur gammal är du? 14 år gammal 3. Vart bor du? Göteborg 4. Hårfärg? Brunett 5. Ögonfärg? Mör...
Läs mer

Späckad dag imorgon!

Hejsan hoppsan!   Idag började dagen med lite hemma sysslor... Hänga tvätt, vika tvätt, gå ut med hunden... Sedan runt 2 kom Jimmy hem! Och nu ÄNTLIGEN kan jag an...
Läs mer

VILL HA!

åhh.. Älskar verkligen dom här skalen! Men innan jag köper dom måste jag kanske skaffa en iphone först ;) Håller på att spara till en just nu, har räknat...
Läs mer

Mobil-kris

Jag bara väntar tills jag får pengar till en Phone4 s (svart såklart) för min nuvarande reserv mobil Huawei suger getballe. Den låser skärmen, klickar när jag prat...
Läs mer

Lär känna mig bättre

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Som Lukas i one tree Hill 2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jäää 3. Vem tillbringade du minst t...
Läs mer

Ny blogg!

Hej! Har en ny blogg då för min andra blev inte bra så jag kör om! Iallafall, jag heter Moa Jonsson och är 12 år och spelar fotboll och är med mina vänner! Jag...
Läs mer

Knytis och kvällens bästa skratt!

Det blev ”knytis” hemma hos en kollega ikväll. Allihopa som var med tog med sig något att äta, som vi dukade upp till en buffé. Sedan åt vi, drack vin, pratade och skrat...
Läs mer

shopping

shit shoppat hela dagen. !  imorgon blir de grönan, så nu ska jag sova men uppd imorgon ifrån grönalund. de plus iphone skal och lite örhängen :)  puss !
Läs mer

iPhone !

Har tänkt en hel del, och jag ska nog sälja min iPhone 4 så om nån vill köpa den så kontakta mej linadjuse@hotmail.com eller skriv en kommentar !
Läs mer

10 sanningar om mig

1. Jag är beroende av min iphone! 2. Jag tar på mina ögonbryn typ hela tiden? 3. Jag kan inte spara pengar, OMÖJLIGT. Och får typ allt jag vill ha. 4. Jag rökte i 2...
Läs mer