måndag 13 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

SVAR PÅ ERA FRÅGOR

Finns det mycket sånna här liknandesaker (Shedd aquarium) att göra i Barrington? Eller måste ni åka till Chicago för att göra lite "större" saker? ...
Läs mer

HARVARD

Ciao mis amigos! Idag har jag, Sanna och hennes danska Au Pair vän Kimmie besökt Harvard. Vi såg inte alla byggnader som tillhörde Harvard men de som vi såg var riktigt h...
Läs mer

if someone hates you for no reason, give them a reason

jaha, nu sitter jag här igen mitt i natten  bloggar, haha standard. men idag så har jag sovit ut rätt dåligt haft mysgodis kväll med min underbaraste.l...
Läs mer

Ny blogg !

HEJ äntligen färdig med bloggen! vad tycks? Blev riktigt nöjd! Men denna bloggen ska jag använda. Inte som alla andra gånger - att jag slutar skriva efter en vecka.....
Läs mer

I bilen på väg till Stockholm!

Bilder från landet och bilen på väg till Stockholm. Har insett hur besatt jag är av min iPhone! Den laddade ur i bilen, när vi hadde typ 2 och en halv timmar kvar. FY FAN. De...
Läs mer

Uppdaterat min app

Uppdaterade precis min msp app som jag har på mobilen :) ( iPhone 4S ) och för er som inte har appen ska jag visa en bild för. :) Det var bara det jag ville säga. ( förl229...
Läs mer

Lite saker om mej.

1, jag älskar rostad lök...:$ 2, jag är inte kär. 3, mitt senaste förhållande va i våras typ å höll i en vecka... 4, jag e bra vän med mitt ex:)...
Läs mer

People try to tell me

Hej!    Har nästan precis kommit hem ifrån att ha varit nere i byn med Lina. Vi hämtade min nya laddare till min Iphone och sen skulle vi fixa en sak på biblioteket. N...
Läs mer

Head high, stay strong. Fake a smile move on-

Ja hejhejhej!   Jag har sörjt klart att min mobil är borta. Så nu lever jag livet utan den.. Helt seriöst det är ganska skönt. Lite tomt kanske. Men på tanke h...
Läs mer

Detta har hänt på Kundo det senaste året

Snart är det snart ett år sedan Emil och jag började arbeta heltid med Kundo. Det har hänt otroligt mycket med produkten sedan dess och jag tänkte därför passa p2...
Läs mer

QA

- TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV   Vad heter du?- Stina   När fyller du år? - 9 juni Några piercingar? - naveln och öronen Vilken årstid är bäst?...
Läs mer

fml.....

Heej! asså neej. Mamma har typ utbrott på mig, helt seriöst.. hon har tagit ner mitt facebook konto.. får inte vara inne på facebook. Och hon  kanske ska ta min Iphone....
Läs mer

Hemma igen efter Huddinge :)

Kom nyss hem efter att ha varit på besök på Karolinska med Hoffa :) Det var en trevlig lite tripp, eftersom jag inte har varit ifrån Nyköping sen PL. Lite mölj...
Läs mer

Galaxy note vs iphone 4

Funderar verkligen på att skicka in min iphone för att fixa displayen, sedan sälja den och köpa galaxy note! Älskar den stora skärmen och den grymma kameran... Tror fakt...
Läs mer

13 Augusti

Beslutsångest vid frukostbordet.   Så att iPhone slipper hacka tänder i vinter.     Detta är vad jag gör med paljetterna! Ska pryda hela bh:n är tanken...
Läs mer

Goodnight!

Orkar inte blogga om vad som har hänt idag, haha, är väldigt trött! Berättar imorgon, dessutom så hackar det att skriva genom min iphone! Tänkte säga godnatt b...
Läs mer

svar'en

vem är din bästa kompis? Lisa,Moa,Hanna mathilda. vad tycker du om mig? haha, vet inte vem du är.. Hur ser ditt rum ut? Jadu, haha.. Vanligt rum? ;) När fyller du år? I...
Läs mer

Words go from "babe" to "bitch" "i love you" to "i hate you" "i need you" to "forget yo". "you're my everything to "you're nothing"

aså ni fattar inte hur sorgligt det är och kolla på sin egna iphone och ser att det är en stor spricka, asså det känns förfärligt.. anyway ska strax sova 228...
Läs mer

vi suger på att blogga

Vet att vi suger på att blogga men haha asså det är skit jobbigt att blogga nu  när vi inte har nån iphone eller nått att blogga från. För vi går ju...
Läs mer

Iphone !!

Såhär kommer Iphone skalet se ut !! Spännande va ??;) -Dennis
Läs mer

Feels like home

Tjena, allt är bra med mig idag. Ligger just nu bredvid min sovade lillasyster. Ja, nu för tiden får man aldrig sova ensam hehe. Men är inte allt stabilt i familjen så offtar...
Läs mer

Bilder ! ♥

Lilla klaris   :Fotograf-okänd-Camera-okänd        Jag I bilen !    Fotograf-Josefine-Camera-IPhone 4s         RixFm Festivalen-kalm...
Läs mer

När många saker är billiga blir det lätt dyrt.

Jag letar mobilskal/väskor/sånt på fyndiq.se (dom har verkligen ALLT) och allt är så billigt att man vill ha så mycket att jag nyss nådde ungegär 1000 kronor i...
Läs mer

Funkar inte med bilder

Hejhej, var bara tvungen att säga att det inte alltid funkar att lägga in bilder från min iPhone, varför vet jag inte.. Men det är konstigt iaf.. Så ni vet varför j...
Läs mer

Gratis iPhone-skal (frakt 29 kr tillkommer)

Man kan beställa ett gratis skal till sin iPhone via Save My Day. Frakten på 29 kr får man dock betala.
Läs mer