lördag 4 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

4 augusti

God morgon! Har precis ätit frukost och tagit på mig mina tränings kläder! Ska åka till gymmet snart och träna med min pappa och min syster!:) Igår var jag i k246...
Läs mer

Hääy

Jag hade tänkt att det här skulle bli mitt första inlägg och det skulle handla om att jag har varit på fest.    I 8-9 timmar typ. Men jaja... En på m...
Läs mer

Många uppdateringar från Apple

Under veckan har Apple släppt ett flertal uppdateringar, de flesta med förbättrat stöd för  Mountain Lion. Även MacBook Air (mitten 2012) har fått en fix som s...
Läs mer

Y.O.L.O

hej! Carro här! Jag ringde Alex nyss. Hihi Hon har alltid hennes morbrors Iphone i hennes rumm. Bara på natten. Så jag ringde ocg frågade vad Y.O.L.O betydde. Hon ba, You only liv...
Läs mer

Visste att du skulle göra såhär

Tjo va händer? Sitter och leker på Erikas iPhone hahah siri är kul:)))))) ye ehm vi gick upp gjorde iordning värsta frukosten åt typ två tuggor mådde illa fixade os...
Läs mer

Världens bästa Morris

När Morris och Cesar kom var dom så små... Nu väger Morris 4,8 kg och Cesar mer. Morris älskade korgar och trånga utrymmen. Som farmors gratängform. För...
Läs mer

Jaaaa!!!

Vad skönt det känns att all blev av som skulle bli av! Haha nu när jag klara tre grejer kanske jag kan lägga till en grej varje dag? Super! Då kan jag nog klämma in n...
Läs mer

Goooo natt!!

Haft en super härlig kväll hemma med Malin, Nathalie, Maria och Anna-Maria. Vi skulle gått ut men vi stannade hemma istället, det sa dom när ja fixat skjuts å sminkat mi...
Läs mer

Samlandet på pointshop

Ja vad samlar man till på pointshop, det finns ju så himla mycket att välja på bland alla möjliga trevligheter till exempel skulle jag så gärna vilja ha en iphone....
Läs mer

50st

1. Vad heter du? Emelie. 2. Hur gammal är du? 18år. 3. Vad gör du just nu? Sitter och rensar datorn/mobilen och lägger över filmer/ny musik till flyget. 4....
Läs mer

Fyndiq.se

Måste tipsa er om sidan. Säkert har många av er redan varit inne på sidan eller kanske och beställt något, vad vet jag? Finns allt möjligt på den sidan. Sen ...
Läs mer

Slut och festbilder le iPhone-laatuu :)

Halloj! Nå nu var det ju slut, ville man det sen eller inte... Men man ska vara glad över att det fanns :) Nåja... Kul fest var det :) Just så som alla fester borde vara... ;) 1...
Läs mer

dagens

Fick bli en slapp och tråkig outfit idag. Är hur trött som helst efter denna veckans jobb. Har inprincip sovit hela dan. Väldigt dålig kvalité på bilderna. Ä...
Läs mer

Säljer du iPhone?

Annons!Sökes: iPhone 4/4S Maxpris: 2700:- Bor du i Stockholmstrakten och har du en iPhone 4/4S som du vill blir av med, eller vet du någon som vill det? Mejla fridolajn99@hotmail.com!
Läs mer

Cider o bok

Jag o patricia satt på john scottspub igår i solen. Drack en jättegod cider. Kopparbergs jordgubb lime :) mumma i sommarsolen Me o pat. Gamla radarparet :) Min hand är med ock...
Läs mer

Hemma

Heej nu är jag hemma från Ullared detta är det jag köpt Tubtop Vanligt linne svart/vit Randig tunn tröja blå och vit Mönstrad scarf Dry shampoo Aloe vera dag o nat...
Läs mer

Allt om LCHF #5 – Nu med prenumeration!

Expressens femte  Allt om LCHF -bilaga säljs nu, fram till 9 augusti (eller tills den är slut). Som vanligt finns massor av recept, bilder och tips samt en frågor svar-sida...
Läs mer

Gokart körning……

Igår var Max iväg med sin pappa och syster till gokartbanan där de körde en gokart med dubbelkommando. Max storasyrran tog kort och Max pappa filmade med mobilen en snutt, d...
Läs mer

Like to be cool

Jaja bry er inte om rubriken skrev bara nått;) På min iphone, en 4;a. Så har jag verkligen många appar om att fixa foton, tycker det är jätte kul!:) På första...
Läs mer

Drar på kalas!

tjäääna bloggen!, ska dra på kalas snart men alla är så sega åh inte blir klara så aah blir att jag får vänta lite till. Är inte alls sugen...
Läs mer

I'M HOME

I'm home babes!  Och det känns förjävla skönt må jag säga! Men nu när vi åkt bild i 19 timmar så har jag helt galet ont i ryggen och rumpan, h...
Läs mer

en route to our pot of gold

via Instagram http://instagr.am/p/N7NgYRj_TK/
Läs mer

JUST CAME HOME !!

Hello !!! Jag kom precis hem från fest grejen o de va väldigt roligt , o speciellt när Kim va mä också ;) men nu ä jag trött o när man ä de så brukar...
Läs mer

Someone Special - 1

From: Mamma När hade du tänkt att komma hem? Du har ju varit borta hela dagen.. Jag tröck bort smset. Nu ville jag inte ens tänka på att komma hem. Det var så könt...
Läs mer