torsdag 23 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

23 Augusti 2012

Tänkte ladda upp bilder från Kreta men det gick ju såklart inte. Just my luck. Så får pröva det en annan dag istället! Imorn börjar skolan iaf, känns ju s...
Läs mer

Nintendo Power lägger ner i december

Det allra sista numret utav NP släpps nu i december. Tråkigt nog så måste jag börja den här dagen med en riktigt dålig nyhet. Den klassiska speltidningen Nintendo...
Läs mer

Iphone väska/fodral från Odd Molly

Det är NÄSTAN så jag MÅSTE ha en sån här liten väska till min telefon :) Lite dyrt och kanske lite onödigt men ack så fint.. Och jag tycker nog att jag...
Läs mer

iphone 4s snaart! :)

Helloow! Jag har inte bloggat sen söndag..ssry! Men iaf snarr ska ja dra till skolan ;( Men vet ni vaaad? :D Vi har beställt en iphone 4s VIIIT! :) Så den kommer typ om två vec...
Läs mer

Mina ärr.

Så här ser mina armar ut. Man ser mina ärr. En påminnelse om att livet inte alltid är så lätt. - Skrivet med min iPhone 4s via appen blogpress. Liknade inlägg:...
Läs mer

Hur för man över musik till en iPhone?

Jag har läst och begrundat hur man ska få in musik i Iphpne, men fattar ändå inte :tveksam:. ska man ha itunes på datorn oxå eller..??? har massor av musik i datorn jag...
Läs mer

Att fota

Sig sj med en iPhone är inte det lättaste! Men på väg till jobbet nu iaf!
Läs mer

Men snälla BMW – Fixa!

För några dagar sedan skrev jag om BMWs iPhone-app, som lämnade en del övrigt att önska. När det gäller deras bilkonfigurator på webben så är d...
Läs mer

Godmorgon!

Vaknade för en halvtimme sen ungefär och åt frukost och snart ska jag fixa mitt hår och klä på mig :P Skola idag igen.. Kanske kommer bli en bra dag? Hoppas de!! Har f...
Läs mer

Vaken?!

Nja, nätt och jämt. Grymt trött och grymt pigga barn precis som det ska vara eller? - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

En eftermiddag vid stranden

I tisdags så kom Limin/ Constance (assistenten) tillbaka från sin utbildning i Shanghai och vi började dagen med ett möte, lite om hur framtiden kommer se ut och ett nytt schema i...
Läs mer

100 Frågor och svar om mig!

Med brist på annat att skriva om, så hittade jag 100 frågor, som jag svarat på om mig. 1. Vem är du? Ida, (och Elwiras mamma!) 2. Ålder? 22, (men ser väl ut...
Läs mer

Iphone 4S. Först till kvarn!

Hejhej hade nu tänkt sälja min telefon, det är en Apple iphone 4S svart med ett minne på 64 GB. Telefonen är för avancerad för min del och därför säl...
Läs mer

Tack för idag!!

Ligger och funderar på saker och ting. Varför vissa saker sker och varför?? Ibland händer saker helt i onödan .... Man gör först o tänker sen... Spelar ingen r...
Läs mer

Otillräcklig.

Hur kan det vara att det är dom svaga och jobbiga stunderna man alltid minns innan man skall somna? Jag har en inre kamp. En kamp med mig själv och mitt dåliga samvete. Jag gör s...
Läs mer

23/8-12

Veckan har gått otroligt fort! Imorgon/idag är det fredag!:) Slutade iallafall skolan vid 3 idag. Sen satt jag bara på centralen och lyssnade på musik och fixade lite och vän...
Läs mer

DÅ VAR VI DÄR IGEN

Hej på eeeer! Jag vet inte varför jag får för mig massa "smarta idéer" på kvällskvistarna men just idag så bestämde jag mig för att kopiera...
Läs mer

Teknikens under :@

Inte kan jag somna heller...bl a täppt näsa och hosta hindrar mig, så det fick bli ett till inlägg ikväll :) Tänkte berätta att vi har gått och blivit med en s...
Läs mer