fredag 10 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

For a nice day!!

By instagram
Läs mer

Startupföretaget Cardiio förvandlar din mobilkamera till en pulsmätare

Klicka på Cardioo Jag skriver en hel del om sjukvårdeteknologin i USA här på bloggen, mest för att det är vad jag sysslar med när jag inte bloggar, men också...
Läs mer

Crazy

Ligger i min säng nu bloggar från mobilen. Kom hem från festivalen för en en halv timme sen ungefär. Innan vi drog till festivalen så chillad jag, Henny, Ma...
Läs mer

APPEN RABBLE

Läste precis om appen Rabble som jag måste tipsa er om. Helt otroliga erbjudanden! Denna veckan får man tillexempel 20 kronor rabatt på en BenJerry´s, hur bra är in...
Läs mer

Stugan

Ska med Carro till hennes stuga imon, eller idag tekniskt sätt så jaa den ända internet tillgången kommer att vara hennes iphone. Eheheh kommer inte alls sno den. Well what´...
Läs mer

10:e augusti..

Hej på er! belv inget mer bloggande igår..men hade inget internet under dagen för det hade åskat lyckats slå ut, o sen när jag väl koplat in det nya internet skulle...
Läs mer

Krossat glas.

Hej! Sitter med ganska så förtvivlad Frida. För bara några minuter sedan så tappade hon sin Iphone i asfalten! Skärmen är helt jävla sprucken, och vi bara sitt...
Läs mer

Something new from this week.

heej! Lovade ju att visa er lite av de jag har köpt den här veckan, har inte kort på allt men nånting har jag iaf! Har börjat samla lite kläder tills skolstarten och s...
Läs mer

:'@

blä! ._. det här är INGEN BRA DAG för mig :@ fick ju hem min pissmobil, försökte ladda ner instagram - gick ofc inte ._. har försökt jättelänge nu, m...
Läs mer

Nu är jag tillbaka igen och tänker inte sluta,

Hej alla läsare, eller nu ser jag att min statistik har sjunkit massor men det är ju för jag inte bloggat, och nu ska jag upp på fötter och blogga igen! Det är så...
Läs mer

Ikväll skiter jag i allt.

Det regnar. Mamma ringde och erbjöd sig att hämta mig med bilen när jag skulle hem från jobbet. Det erbjudandet mottogs med öppna armar. Fick en fråga igår om vart...
Läs mer

Today I'm laughing

Efter sommarjobbet idag drog jag och Jennifer hem till mig och skrattade massa. Hade en jätterolig stund med henne! Nu har jag cyklat med henne hem och väntar på att mamma ska komma oc...
Läs mer

Nytt...

...och lite annorlunda. De långa naglarna är borta :( Pausar en månad då jag inte vet vad som händer med jobb framöver. Det kostar lika lite att göra tio nya som at...
Läs mer

Förvandlar mobilen till en katt

Det är stunder som dessa som gör att jag ångrar att jag inte köpt en iPhone, för att kunna designa den med söta detaljer. De här söta svansarna kan monteras i...
Läs mer

Kaffe surr

Hallå! Är ledig idag, jobbar helgen. Sista helgen, skönt. Idag har jag strosat på stan med Linda, inskaffade mig 2 par nya skor, ni får väl se sen. Och även ett nyt...
Läs mer

I've got 99 problems, but a bitch aint one

Hejhopp, kom precis hem ifrån pappa! Vi kolla på tv,åt ananas.. Kolla runt på bilar! Hitta en as fin Jag tycker pappi ska köpa! Sen designa vi om hans iPhone! Alla som k228...
Läs mer

Presenter just lights up my dag!

Som ju alla kära läsare vet så fyllde jag ju år i måndags. Förutom de små sakerna jag fick av P och A så fick jag ju kryssningen jag nyss var på av min mo...
Läs mer

Hängt med känd trollkarl

Hela kvällen har jag varit hemma hos Daniel (Danne) Karlsson hans familj :) det har varit super mysigt! Jag, hans flickvän, hans bebis, hans två katter och super gulliga hund! S...
Läs mer

Ginatricot

Såg att gina har börjat med sportkläder har letat länge efter en sådan grej man har mobilen på armen när man spriinger! hoppas bara den passar till iphone 4:) hitta...
Läs mer

nause!

idag kom bästa syster mandy och hämtade mig efter jobbet. vi åkte hem och åt maxmat (sallad för mig, GI målet för mandy) och drack vitt vin. udda kombo kan man tyck...
Läs mer

ANGELECO MATILDECO

Idag myste vi, spelade kort och upptäckte att mina jeans är av ett märke som heter hot stuff. Passar mig. Sen testade vi en grej med nagellack som blev ascool. (Water marble nails h...
Läs mer

Fade into darkness

Det var super kul att promenixa runt i Jönköping centrum igen. Shoppade lite baskläder, fikade och åt middag på Bryggeriet på Piren. Efter middagen gick vi och kollade p...
Läs mer

“White Hot Light For Sale #wowgbg” av Henrik

via Instagram http://instagr.am/p/OKiC_3KA9b/
Läs mer

Dålig upptadering

Hejsaan! Jag vet att vi inte bloggar så mycket men ärligt, så glömmer jag i alla fall om att blogga i dom mesta fallen, sen så har typ 2 av mina inlägg tagits bort ox...
Läs mer

Google följer i våra spår

Som ni alla vet så innehåller vår app 12st språk varav två är minoritetsspråk och klassade som utrotningshotade: Sydsamiska samt Romani chib. Vi är väldi...
Läs mer