onsdag 1 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Lite av varje.....

God morgon! Sitter här klockan 04.10 på morgonen och ska snart iväg till mitt arbete och köra några timmar. Nu under semesterperioden är dagarna inte så lån...
Läs mer

wikifesto posted an update: Som xmas närmar sig, människor i dag kräver dessa perioder tid att föreställa sig om [...]

wikifesto posted an update: Som xmas närmar sig, människor i dag kräver dessa perioder tid att föreställa sig om vilka gåvor är kommer att vara bland de mest anv...
Läs mer

2749ure posted an update: Som xmas närmar kallar män och kvinnor dessa tider för tid för dig att tänka [...]

2749ure posted an update: Som xmas närmar kallar män och kvinnor dessa tider för tid för dig att tänka på vad erbjuder fortsätter att vara på listan över...
Läs mer

1 augusti

just de. jag skaffade ju en blogg. som jag inte uppdaterat på över 1månad. bra maija! vad har hänt sen dess då? jag har festat alldeles för mkt. bränt för myck...
Läs mer

jag är sämst

Har tappat bort min mobil igen, känner på mig att det händer på tok för ofta! "borde int ha en iphone" som alla säger, aja, jag SKA hitta den. nu> en sprin...
Läs mer

Back home again

Hemma från en lååång dag på Gekås i Ullard. Gick upp vid 4 bara för att vara där innan de öppnade. Med mig hem fick jag en uppsjö av nya Bhar och tro...
Läs mer

600 likes på Facebook = Tävling.

Nyligen nådde iPadnytt 600 likes på sin Facebook-sida. Vi vill tacka alla läsare som kontinuerligt besöker vår hemsida och gillar oss på Facebook. Vi uppdaterar båd...
Läs mer

WHAT WE'VE GOT IS GOLD

Iphone bilder - därav kvaliten. Dom senaste dagarna har jag spenderat i en liten stad nära Örebro där mammas pojkvän (låter så ungt.. kan man säga särbo?)...
Läs mer

Röda, söta, goa gubbar!

Hänger med mig själv och herr IPhone hemma och äter jordgubbar, superbilliga här och sååå goda så man bara måste passa på! Thyfaine är och rakar...
Läs mer

iPhone Brister - Teknik

iPhone har hyllats som den bästa och största mobiltelefon som någonsin komma ut. Men många människor tycker att iPhone har många stora brister. inte tillgängliga...
Läs mer

Nice ASS.

Hej hej! Idag har jag chillat och städat mitt rum som aldrig händer. HAHA                Jag har haft en svin jobbig sommar men det bästa va att...
Läs mer

My birthday

Hela 16 år idag,grattis till mig haha :) Började med en lång sovmorgon och sen åkte jag och mamma till värnamo. Köpte en iPhone 4 och en högtalare som är anpas...
Läs mer

tillbaks (igen)

mitt sommarlov i några bilder , knäpper säkert 100 bilder per dag med min iphone.. och då kände jag dela med mig med några, ungefär såhär har mitt sommarl...
Läs mer

Hejhej:)

Förlåt för dålig uppdatering men de är sjukt mycke pågång i både mitt och maddes liv haha:) I allafall i tisdags: var jag med Madde och grilla först med...
Läs mer