onsdag 15 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Morning :)

Hej alla läsare! :) Vaknade halv 6 idag, skolan börjar ju på måndag så har förberett mig bra! :) Okej skolan är inte kul men man måste gå visst?. T228...
Läs mer

Äckliga morgon

Äckliga bussar. Äntligen kom jag upp lite tidigare från sängen, men vad fan gör det? Hoppar på tbanan och sen hoppar av vid Hovseter som jag gör varje morgon. 07.08...
Läs mer

Onsdag, 6.40

Godmorgon! Den här tjejen har sovit gott inatt, och sitter nu med dagens första kaffekopp i handen, dagens bästa stund! Frukosten bestod av vaniljkeso med torkad frukt, nötter,...
Läs mer

Lyssna och läs – Lär dig läsa genom att lyssna

I appen “Lyssna och läs” lär man sig läsa på svenska genom ljudmetoden.Klicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Se 3d Utan 3d Tv

Årets Bästa Julklapp! Spelpaket – Spara 5.500: – Köp … Köp Philips 47” LED 3D-TV för endast 9 995 kr – och köp till Xbox 250 GB FRIA KANALER – GÅR ATT SE UTAN ABON...
Läs mer

Oh noes

Börjar jag känna av en förkylning? JAG? Som ALDRIG (ok någon enstaka gång) är sjuk? Halsen kittlar och känns lite tjock och näsan är lite täppt. Sk...
Läs mer

iphone 4s

    Nu har jag fått igång min mobil! WOHO! Så nu kör jag iPhone 4S. Jag har köpt ett lila skal till den också, i gummi. Måste bara få in bloggen...
Läs mer

Godkväll, kära barn

Snabb uppdatering såhär klockan halv tio. Kom precis ut från duschen efter gymmet (två dagar i rad - bara för att notera). Bra dag osvosv. Fatta hur deprimerande det är...
Läs mer

Går och sover, godnatt!

1. Vad heter du? Felicia Johansson 2. Hur gammal är du? 14 3. Vart bor du? Gällivare 4. Hårfärg? Blont/ brun 5. Ögonfärg? Grön, grå men skiftar i bl22...
Läs mer

IPHONE


Läs mer

Dagens gratisapp: Picture Frames

Dagens gratis app är en fotoapp där du kan skapa kollage av dina bilder. Den är tillfälligt gratis, men framgår inte hur länge. Välj hur många ramar du vill h...
Läs mer

Bada !!

Hej. Sitter hos Victoria med Victorias data medans Victoria är helt inne i min nya iphone. Hon är typ besatt av den. Iallafall, snart ska vi till Sommarkvällen som börjar kl 18. V...
Läs mer

NYTT

kabelstickad tröja - HM 149 kr     iphone smycke - Glitter 29 kr
Läs mer

Träning!

Jag har laddat ner en MASSA träningsappar till min iPhone nu när jag äntligen har fått tillbaka den. Så dom tar jag lite hjälp utav på gymmet när jag ska tr2...
Läs mer

Ny upplevelse

Har lärt mig massor idag. Först om IT-verktyg i skolan och sen om Vägledd läsning på Olympiaskolan i Helsingborg. Sen for bilen tillbaka till Landskrona för en härl...
Läs mer

Mätt mätt mätt :/

Vet i fan om jag nånson vart såhär mätt! Tror jag spricker! :/ hahahah, men det var ju så sjukt gott (y Hahha, fått ett nytt iPhone skal av mammi, tack! Vi förs se...
Läs mer

Onsdags shopping!

Behöver nytt skal, hörlurar och skärmskydd till min iPhone..hur bra är det inte då att jag bara hittar ALLT på ett och SAMMA ställe...?Hur bra som helst va...? Kli...
Läs mer

I skog och mark

Är ute på en liten promenad med barnen eftersom att jag dels kände att jag VERKLIGEN behövde frisk luft idag när jag i övrigt mår så konstigt, och dels så...
Läs mer

Presenterna

Sitter ännu en gång i bussen på väg till Västerås. Blir att dra hem till min älskade Lina och utgång ikväll! Okej. VAd fick jag i present? Av min kär...
Läs mer

nymobil.se 59 ord

jag har hittat en sajt med saker till Iphone och andra telefon modeller, priserna är jätte bra o det finns ju massor av snygga o söta skal jag skulle viljat köpa. även h246...
Läs mer

Kan inte sova :(

Jag är verkligen dyngtrött men kan inte sova.. Hatar detta!! Kl ringer 05.00 till möran så jag blir rätt stressad men. Idag kom äntligen min efterlängtade IPhone me...
Läs mer

Natti Natti

Nä nu är det time to sleep , efter ett avsnitt av big Bang och CSI Miami så kan man sova gott. Hoppas man vaknar lite tidigare imon har lite saker jag måste köpa och fixa :)...
Läs mer

Sleepy beauty?

Vakna? Klockan är lite över 1 och jag kan inte sova , så jag tänkte skriva av mig lite . Som lite självbiografi ;) Jag heter Amanda , jag föddes 29 januari 1998 p...
Läs mer

iPhone 5 skal

Så fort iPhone 5 släpps kommer såklart Skinza.se att erbjuda iPhone 5 skal. Är det något speciellt skal till iPhone 5 som ni vill ha är det bara att använda v...
Läs mer