tisdag 7 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

lalala

Akila igår. Vi har rätt så ordentligt med mark, tur det! Vad skulle vi göra av vilddjuret annars?!   Så medan hon pinnar på och jagar grodor och äter ler...
Läs mer

Shopping!!

Hej! Bloggade inte så mycket igår eftersom jag var på en shopping tur med ett gäng kompisar, Men det här fick jag med mig hem iaf :) : Dom här nagellacken är...
Läs mer

Motion Math: Zoom – en interaktiv och rolig tallinje

Lek med tallinjen , få en känsla för storheter och lär dig om heltal, negativa tal och decimaltal.Klicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: Varje fashionista kan komma undan med sunglassess […]

anewblog2013anewblog2013 posted an update Varje fashionista kan komma undan med sunglassess sunglassess snabbt,Han faktiskt har sunglassess vskor till pengar fr att kpa vad de vill,electric solglas...
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: men det innehller ocks bulles sunglassess,Med tanke p George […]

anewblog2013anewblog2013 posted an update men det innehller ocks bulles sunglassess,Med tanke p George Vuitton,men fr en brkdel av priset Jag hoppas att ha ett bekvmt stt fr dig att ha unborse 2011 s...
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: sunglasses online shop gra en strm av hjrnan hos frgan om […]

anewblog2013anewblog2013 posted an update sunglasses online shop gra en strm av hjrnan hos frgan om ansiktet vi clothes sas p kroppen huden.vilket innebr att magi som inte kan glmmas doft,Men det r i...
Läs mer

Do you wanna be a king? Then treat her like a queen.

Hej jag tänkte köra en sånhär 50 frågor om mig och det gör jag endast för jag är väldigt uttråkad !     1. Vad heter du? Elle nordin 1...
Läs mer

Dagens Klädsel

Har aldrig varit ett fan av Justin Bieber men ändå inte ogillat honom. Men denna låten är faktiskt riktigt bra och har redan fått en värdig plats bland alla andra 500 l...
Läs mer

Fast telefoni ett minne blott

Äntligen har jag sagt upp mitt fasta telefoni! Skulle ha gjort det för evigheter sedan men har väl trimmat och gjort annat i hundväg istället :-). Jag använder aldrig mi...
Läs mer

Neverstore bilder tagna med iphonen

Jag har inte kunnat lägga in bilderna jag tog med kameran ännu, det ska fixas senare när jag kan och har lust, justnu är jag väldigt trött och hungrig.. Ni får ett...
Läs mer

Ååååh TJENA

Skulle möta Claudia innan idag så började det ösregna så jag gick stå under en busskur sånt helt random, ganska många gick förbi så med JAJA. Mö...
Läs mer

Party in my head

Igår hade jag sån huvudvärk hela dagen, så gjorde nästan ingenting bara la mig under en filt framför tv. Idag har jag också haft ont i huvudet men den börjar g...
Läs mer

Sitter i samtal

Hej! Hoppas allt är bra med er, idag har jag varit i Halmstad och badat med pappa, lillasyster och två kompisar till oss. Hade jätte kul men gud så trött man blev efter 3 tim...
Läs mer

Chiller´n med Zanz

Satt mig ner en stund (håller på rumsterar om lite i skåp etc) för att inspireras av lite soffbord, för jag är egentligen lite trött på vårt. Gillar...
Läs mer

Blomma

Bilden är tagen med min iPhone 4s.
Läs mer

+ ????

Mindfuckkkk. Har haft denna skönhet i min hand i några dagar. observera oöppnad. Eftersom min blev baxad där nere o blablalba så köpte jag en ny. MEN Iphone 5 kommer ut...
Läs mer

Äntligen!!!

Heeejsan! :D Har vart i staden med fina Jfine idag och bara strosat runt lite :) Har nu äntligen fått tillbaka min iPhone!! Som jag har väntat!! Kommer betyda mkt uppdatering fr229...
Läs mer

Tisdag och ensam

Ja då sitter jag här och rensar mitt minneskort som pappa ska få. Har som ingen större användning av den själv då jag har min iPhone. Bättre då att han f...
Läs mer

Stort iMessages problem

Jag har letat runt men jag har inte hittat något svar på mitt problem så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig! Jag har köpt en ny iPhone 4 och får inte iMessages att f...
Läs mer

sea of love.

Har haft en riktigt fin da´ idag. Fick hem en body mist från victoria secret, och den luktar ju inte äckligt kan jag tala om. Jag har också ätit en riktigt jävla god ham...
Läs mer

I bought a phone

Som jag sa förut så hittar vi inget simkort här...så jag var tvungen att köpa en mobil så jag köpte någon random mobil och laddade den med 60 dollar så de...
Läs mer

08-Aug-2012 01:30

Väntan på ny Iphone sätter press på Apple :: Försäljningssiffror en besvikelse. http://www.svd.se/naringsliv/branscher/teknik-och-telekom/vantan-pa-ny-iphone-pressar-...
Läs mer

Apropå ingenting

2 av 3. Känns rätt godkänt med en tid på tre minuter. Strike om jag hade haffat en hund. Min iphone rockar döskallar för tillfället.
Läs mer

Mobil 8 2012

I Mobil nummer 8 har vi tryckt in rejält mycket intressant på hela 94 sidor, eller vad sägs om följande godbitar: * Vi har hårdtestat Googles surfplatta Nexus 7! * Stort ba...
Läs mer

vad jag älskar

jag älskar... min pojkvän. mina bästavänner. pengar. liseberg. internet shopping. när jeans sitter perfekt. top model. one three hill. träna. hallon. kik. jordgubbar. ...
Läs mer

Filmkväll!! <3

Hej hej nu så sitter jag å tittar på film med Emilia :D Vi köpte några Burn så att vi skulle orka hålla oss vakna.. :P laddade ner någon konstig app till min...
Läs mer