söndag 5 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Sommarlov

Blandade bilder från dagar... Kom nyss hem från ashorenas 18års fest! Grattis. Måste även meddela att jag fick en iPhone 4s igår. Och dom dagarna jag ej har bloggat har...
Läs mer

Party

Hatar att jag aldrig fotar med min iPhone, jo visst gör jag de men inte på roliga saker. Men ikväll har jag fått jätte fina kommentarer , ätit gott, druckit mig full (ig...
Läs mer

Äntligen!!

Nu äntligen har jag en liten bit av mitt liv tillbaka. Nu kan jag äntligen skriva mer här. Jag har fått en iphone att låna. Att jag är lycklig. Just nu sitter jag i b...
Läs mer

NADINE.ME.I.MY.

Hade en ensam förmiddag i lägenheten innan jobb (15-22) så med min spotify lista på sådär lagom högt så att grannarna nästan klagar så dansade jag ru...
Läs mer

This photo is available in my Instacanvas gallery at: http://instacanv.as/karenkellystudios

via Instagram http://instagr.am/p/N7PBTFj_UT/
Läs mer

någon snäll själ där ute..?

någon snäll själ som har en telefon till salu..? typ en iphone 3 eller nåt som jag kan ha tills vidare.. min lackar ur totalt.. plus att jag kan inte ha instagram, buhuuuuuuuuu......
Läs mer

Fixat Iphone skal

Hejhejhej !  Kom nyss hem från farsta, var där och fixade ett Iphone skal. BIld där uppe :) Åh är helt föräldskad i de :') Ska  ta med de på tis...
Läs mer

svar på frågestunden

Favorit bok/tidning? - elsas mode och boken om justin bieber hur han blev känd osv.   Något husdjur? - har en liten hamster vid namn Elsa, sen hemma hos pappa har vi en hund.   Vi...
Läs mer

Säljes! iPhone 4 skal med glitter i färgen rosa

Är du intresserad gör då en kommentar eller skriv till mig på facebook. Anielica Asp Hedman!
Läs mer

Packar

Håller på och packar lite, 20 kilo omöjligt.. så jag satte mig vid datorn ist en stund är mycket roligare haha!  Men jag tänkte skriva ner min packlista så kan...
Läs mer

MYTHBUSTERS

Japp! Sitter på nedervåningen i soffan och tittar på Mythbusters, ett av favoritprogrammen! :D Och så är man ensam hemma också, min syster skulle iväg till nå...
Läs mer

mer fakta,

På YouTube heter han KidRauhl. Blå är hans favoritfärg, men han gillar att klä sig i lila. Smallville är hans favoritprogram. Hans livvakt Kenny Hamilton väcker...
Läs mer

MOBILKRIS

Nu är det lite kris! Min mobil har kraschat halvt och behöver verkligen en ny mobil. Iphone står ju på listan men får bli en lite billigare android mobil. Då jag sparar...
Läs mer

iphone-inlägg

Hatar mig själv. Är sjuk. Vet inte om jag kommer orka följa med till Spanien. Fattar ni hur mycket jag bara vill döda mig själv? Nej det gör ni inte för ni har inte...
Läs mer

Här kommer den, läsare: Värm mig!

God Dag! Då var det dags för den nya hemsidan att debutera den är fräsch och enkel, den innehåller mer bilder och videos än vad mina tidigare “försök till h...
Läs mer

lever som på medeltiden

HAHAHAH skämt åsido. Men ja, min mobil funkar inte längre och jag känner mig handikappad. Gör typ allt för att få en iphone nu. Får köpa en tror jag. Men...
Läs mer

Mina egna bilder!

Har hittat en ny hobby och det är att måla!  As kul är det verkligen.  Har provat att måla typ människor och såntdär men jag kan inte! Det jag ä...
Läs mer

Lat söndag!

Åh söndagar, min lat dag haha! Då sitter jag vid datorn nästan heela dagen spelar, kollar kläder gör lite tidsinställda inlägg tills i veckan! S2...
Läs mer

Bildregn - Kanotudden

Följde mamma och moster ner till Kanotudden för att bada våra hundar, och passade på att fota litegrann samtidigt. Har suttit länge och försökt välja bort viss...
Läs mer

Fredag Lördag

I fredags på kvällen va jag med bästa Moa! Vi va ute en stund och sen kolla på solsidan! du är bääääst lillskit! <3 i Lördags va jag en sväng...
Läs mer

LK igår..

Börjar med alla säga förlåt för denna dåliga uppdatering! Jag behövde en liten paus bara.. Igår var jag på LuleåKalaset med min Moa W :) Det var gan...
Läs mer

DIY: Iphone case

Hello! Har suttit och gjort två iphone skal. Så det är så dem ser ut, blev inte så nöjd med kors skalet, ska göra ett med guldiga nitar på ett svart skal n22...
Läs mer

Det vackraste som jag någonsin har upplevt

God Kväll! Ikväll så valde jag och älskling att ta en tur med bilen till en plats som jag länge har trott på när det kommer till att få se Älg men jag ha...
Läs mer

En superspännande match som slutade med vinst och coast to coast

På bilden: En vinnare som inte säger ‘cheese’. Anton lirade sin sista match idag. Den var så otroligt spännande. Anton drog på sig ett gult kort och fem minuters utvisning...
Läs mer

iPhone skal tips?

Jag och Michelle idag. Kommer fler bilder. Hej alla! Undra om ni har några bra tips på hemsidor som man kan beställa hem iPhone 4(S) skal, helst färgglada. Har ju bara ett och s...
Läs mer

Ny app!

Har hittat en jättebra app till min iPhone där jag kan redigera bilder som jag ska lägga upp på bloggen... Eftersom jag oftast mobilbloggar så är ju det ganska smart :)...
Läs mer