torsdag 9 augusti 2012

iPhone 5 2012-08-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

SolForge

Richard Garfield har slagit sig ihop med Gary Games, skaparna bakom Ascension, för att göra ett helt digitalt kortspel, SolForge. Naturligtvis används Kickstarter för att driva in...
Läs mer

ANNABELLAAA @ INSTAGRAM

Nu när jag har blivit iPhone-ägare har jag ju såklart också börjat använda instagram, annabellaaa heter jag där!! Här kommer jag uppdatera i stort sätt va...
Läs mer

Asylsökande greps för stölder efter sex dagar i landet

En 24-årig marockansk asylsökande greps efter bara sex dagar i landet. Då hade han på sig tre stulna mobiltelefoner av märket iPhone. Tingsrätten beslutade att döma...
Läs mer

Hard work work

Senaste veckan har mina dagar(minus helgen) sett ut såhär: - Upp 05:40 - Cykla till jobbet 06:15 - Jobba - Cykla hem 16:00 - Krama barnen och fixa med kvälksbestyren till 20:00 - Renov...
Läs mer

Där jag vill vara

Äntligen börjar det kännas som om jag någotsånär är där jag vill vara. I livet alltså menar jag. Jag bor bra, jag har människor omkring mig som...
Läs mer

Dag 13 - den här veckan.

Den här veckan, oki.  Måndags så vaknade jag upp hos Alma med Lovisa, Ebba, Afina och då, Alma. Vi dansilansade lite eftersom att vi ska dansa på bjärnumskarnevale...
Läs mer

Dockningshögtalare från LG

LG introducerar en ny produktfamilj med dockningshögtalare för Android och iOS. Den nya familjen består av ND8520N, ND5520N, ND4520N och ND1520N. – Smarta produkter har blivit en del a...
Läs mer

Min lilltå

Jag sörjer just nu min lilltå som känns totalt krossad. Att slå i tån är en "mamma hjälp jag tror jag dör"-smärta. På riktigt, satan vad o...
Läs mer

iOS BETA 4

Igår släppte Apple senaste versionen av iOS BETA, för utvecklare. Operativsystemet till iPhone och iPad/iPod. Det som gör att allt fungerar, det som tar hand om telefonen och alla...
Läs mer

10 saker om mig!

1. Jag saknar min pappa. 2. För 5 månader sen va jag det lyckligaste tjejen på denna jord! 3. Jag kan inte ha iphone för dom går sönder hela tiden... (iphone dödare...
Läs mer

Ny blogg!

Hejsan! Nu har jag skaffat en ny blogg här på devote. Gör sån 50 frågor, så ni får en uppfattning om vem jag är... eller nått.   1. Vad heter du? Ang...
Läs mer

svaren på frågestunden !

fick inte in så många frågor från frågestunden så jag tar lite frågor från frågestunden jag och ida hade men tar inte alla för då blir det f24...
Läs mer

Ut på pw!

Fick en sån där bra iPhone hållare som man har på armen när man springer går av mamma som jag tycker är as bra!
Läs mer

bäääääääst

Tjenixen alla glada och sura! Idag var jag med Matilda och Julia, vi städade Mattssons rum - behövligt - och det blev skitfint! Som tack fick vi glass/hot wings på donken och ett tuggu...
Läs mer

MY BABY (FULLT SERIÖST)

Tänkte göra ett inlägg om min älskade mobiltelefon och hens historia! Det är en vit iPhone 4. Inte S! Fick den i "tidig födelsedagspresent" sommaren 2011. Har...
Läs mer

Sommarland med bästavän!

Vart på sommarland idag med Saga! Vi badade mest för den delen men åkte lite karuseller oxå! Där träffade jag Aisha som jag saknat nåt så enormt så var ku...
Läs mer

Iphone 4

Heeeeej! Nyss fick jag änligen min mammas gammla Iphone 4! den är svart, och jag ska köpa skal, ett leopard och en gummi skal som är en kanin med kanin öron. Och jag är...
Läs mer

Lite allt.

Idag har Evelina vatt här så har hon hjälpt mej och packa osv:) Asså. Min necesär väger typ kilon! Haha. Men ja. Åker imorgon. Helt sjukt! Kommer ta massa bilder me...
Läs mer

Dag 3: 10 sanningar!

10 sanningar om mej själv: Jag små äter kakor och äter mycket mat men går ändå aldrig upp i vikt. (Tränar ju också men det borde synas i alla fall)Jag 2...
Läs mer

090812

Snart bär det av till Johanna där jag ska färga håret... blonda slingor! Undrar hur det kommer gå. Sedan ska vi nog fira Hannas körkort. Ha det så bra ikväll....
Läs mer

Kan ej sova

Men hihihi...är super trött... Bara att min iPhone är så himla attraktiv haha Men aja. Snart hoppas jag att Fannie o Emmy ska blogga. Jag pallar inte sitta o vänta hela tiden...
Läs mer

En Torsdag.

Idag har jag varit effektiv. Gick upp vid nio, åt frukost, dammsög och städade hela huset, fixade mig och åkte till Erikslund där jag gick runt med mamma och mormor i hela sj...
Läs mer

bästa på länge ;)

har inte bloggat på ett tag nu men ja kan berätta om dagen, och sen så ville jag säga att min iphone 4s har blivit stulen.. /:  men jaja idag så åkte jag mali...
Läs mer

Dag 2 till Dag 4

Dag 01 - 8 sanningar om mig Dag 02 - I min handväska Dag 03 - Mina husdjur Dag 04 - 3 saker jag inte klarar mig utan Dag 05 - Vad är kärlek för mig Dag 06 - Min favoritbild Dag 07...
Läs mer

Ack sundbyberg

Bloggar från simons iphone nu! For ju då till stockholm i tisdags med simon och jens, när vi kom hit till kallhäll till lägenheten drog vi och käkade och handlade sen b...
Läs mer