lördag 2 november 2013

iPhone 5 2013-11-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Panik

Hejhej min laddare till mobilen har gått sönder och jag har beställt en ny och vet inte när den kommer. Jag har bara 31 % kvar och jag får panik! Men som sagt jag kommer inte...
Läs mer

Finfärgat vid Nimis #arrowplay #kullaberg #kajak : Instagrambild

Fotograferat med Apple iPhone 5 i ett Lifeproof vattentätt fodral. Via Instagram.
Läs mer

20 saker ni kanske inte visste om mig.

Sorry Bella att jag härmar lite från din blogg, hoppas det är okej. 1. Älskar choklad/godis 2. Älskar att dansa. 3. Shopping är något som gör mig både ly...
Läs mer

Loppis

I dag ska jag stå på en loppis och sälja ut en del av mina iPhone skal till 4 och 5 an . Jag tar ca 50-100 kr per skal , jag har mest Justin Beiber och one direction och en massa andra...
Läs mer

Dag 6

• Vad du har för mobiltelefon - iPhone 5
Läs mer

what are you waiting for?

iPhone 5/Instagram (this morning)     Efter jobbet idag så spenderade jag 1,5 timme i telefon med min fina vän Noam. Alltså, hon är världens bästa och typ den...
Läs mer

Det grejas för fullt ♡

Foto ©: iPhone 5 + Instagram   Det grejas för fullt i butiken just, vi bygger om, möblerar och bär kartonger. Därför är bloggen inte riktigt lika aktiv som van...
Läs mer

Lördagens lärdomar - ändrat fokus på vissa områden, men jag är fortfarande bebissugen

Till mitt stora missnöje så byttes min Iphone 5 ut mot en Iphone 4, när jag lämnade in min telefon i torsdags. Och nej, det beror ju inte på att jag ville ha en femma i utbyt...
Läs mer

Q/A

Vad är klockan? - 20:16 1. Ålder?- 13 2. Längd och skostorlek?- Längd-160 3. Vart bor du? - Västerås 4. Bor tillsammans med? - min familj 5. Färg på ditt hu...
Läs mer

iPhone tillbehör från Lux-case.se

 My old iPhone 3 in the egg speaker My work phone (iPhone 4S in the egg speaker) My iPhone5 in the egg speaker My iPhone5 in it's new Alu CD-lines cover Förra helgen h2...
Läs mer