onsdag 27 november 2013

iPhone 5 2013-11-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

7 julklappstips till tjejkompisen

Tänkte göra ett inlägg då någon frågade om julklappstips så jag börjar med tips till tjejkompisen! Här är det små saker, behövliga saker oc...
Läs mer

600 arbetare krävs för att bygga en Iphone 5S – 99mac

600 arbetare krävs för att bygga en Iphone 5S99macApple börjar komma ikapp efterfrågan på Iphone 5S nu. I deras nätbutik är leveranstiderna nu nere i 3-5 dagar j...
Läs mer

Varför jag inte har bloggat..

Eftersom min jävla iphone blev tappad i en hink, så har jag ingen mobil för tillfälligt. Ska upp till Telenor på lördag med mamma, och förhoppningsvis så f22...
Läs mer

Foxconn producerar 500 000 iPhone 5s varje dag

Väntetiderna på en iPhone 5s har sedan släppet kortats i etapper. Detta efter att produktionstakten ökats. Foxconn som tillverkar iPhone 5s, producerar nu 500 000 enheter daglige...
Läs mer

Äntligen!

Nu har jag äntligen hämtat min telefon. De blev såklart en iPhone 5 s! Lycklig tjej! Det var en helt okej dag i skolan ändå. Hörs lite senare puss
Läs mer

Hur min kostplan har sett/ser ut och ett recept på min lunch med räkor ni kan få ta del utav :D

Istället för att jag skriver en hel uppsats med både min kost och träningsplan så väljer jag nu att dela upp det istället. I detta inlägg kommer jag allts22...
Läs mer

Julklappar.

hej sötnosar! Kom nyss hem från skolan sitter i köket och ska äta nudlar medans Jan är i mitt rum och kollar på något program. Skoldagen var rätt chill idag v...
Läs mer

Sånt ni inte vet om mej

Visste ni att Sara... 1. sjunger i duschen 2. Äter typ hela tiden (tro vad ni vill med det är sant) 3. vill gå upp i vikt 4. är blyg 5. trött på folk som säger a...
Läs mer

Snyggaste Iphone skalet!

Ni som läser Kissies blogg har nog redan sett detta grymt snygga iphone 5 skalet, finns till 4an också! jag har sett skalen förut även tipsat om dem, men tänkte tipsa e...
Läs mer

Vattentätt och stöttåligt skal för iPhone 5S från Incipio

Atlas ID är Incipios nya vattentäta skal för iPhone 5S som fungerar med Touch ID. Incipio presenterade igår Atlas ID, en uppdaterad version av sitt vattentäta och stött...
Läs mer

Mr Clean o iPhone 5 till salu

Städat toa och golv i väggar efter Billy har spytt.. Nu är de Marcuz o gubben kvar att bli magsjuka.Jag i censurerad form som Mr Clean. Hoppas jag slipper mer spytorka inatt..Idag...
Läs mer

Inköpslistan till en skidsäsong är lång

Gillar min After-Ski beanie och mina nya goggles Nu närmar det sig med stormsteg och om dryga två veckor är jag tillbaka i alperna. Bea, min kära kusin, åker till Val d'i...
Läs mer

ni är bäst!

idag vaknade jag upp hos malle, gick till konsum o köpte massa grejer så vi kunde laga mat, malle blev sen offret som fick laga maten o den blev super go (y ! när jag kom hem låg...
Läs mer

Min önskelista!

1. En hylla med lådor. http://m.ikea.com/se/sv/catalog/products/art/50192822/ 2. Victoria Secret body mists. 3. Våffeltång/ krustång. 4. Presentkort. 5. Skal till både min i...
Läs mer

Stockholm levererar

Bilden nedan är utsikt från kontoret där jag jobbar. Ikväll när solen var på väg ner så bjöd himlen på ett spektakulärt färgmönster i...
Läs mer