lördag 16 november 2013

iPhone 5 2013-11-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Gammal bugg återuppstår i nya iOS

En bugg som gör att tumnaglar för raderade bilder kan återställas, som först dök upp i iOS 5, har nu rapporterats även i iOS 7.0.4.
Läs mer

Önskelista inför den 34 december

Tänkte även vara lite töntig och börja med en önskelista inför julafton. Jag brukar inte vilja ha någonting speciellt, men när folk väl frågar kan de...
Läs mer

Har tråkigt

DUDIN FAMILJ Hur gammal är du? - 15 år Hur mycket väger du? - Har ingen aning Är du nöjd med dig själv? - Det händer faktiskt Ögonfärg? - Blåa H...
Läs mer

50 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? - 20 :) 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? AnnaCarin <3 3. Hur lång är du? - 173 eller nått sånt :) 4. Vilken 22...
Läs mer

Hjärnblödning del 5

Hej allihopa! Var ett tag sedan jag berättade om min hjärnblödning nu, ibland vill jag inte tänka på vad jag varit med om ibland vill jag inte ens kopplas ihop med orde...
Läs mer

trevligt på stan,igen

var på stan idag som ni redan vet.Det var super kul jag köpte lite saker… t.e.x som en grej för min iphone 5 och NEJ det är inget skal Men vad gjorde ni idag då? Det roligast...
Läs mer

Julpyssel

Bild iPhone Det blev en mysig dag tillslut, fast jag ville hem flera gånger från det stora varuhuset i staden. Så mycket folk, men vi hann mycket på en ganska kort tid.  Inna...
Läs mer

Imac för nybörjare

Hej, detta är mitt första inlägg på detta forum. Jag har länge funderat på att köpa en Imac. Har idag en bärbar Sony Vaio. Har kommit fram till att 21,5 sk22...
Läs mer

iPhone 5s (och MacBook Pro) + Apple TV

Hej! ; Har tidigare haft MacBook Air och iPhone 4. Har då använt skärmdubbleringsfunktionen för att se serier/filmer ur telefonen/datorn på teveskärmen. ; ; Nu har jag M...
Läs mer