torsdag 7 november 2013

iPhone 5 2013-11-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

blandat

Som vissa redan vet så fick jag en IPhone 5 igår så nu är jag inte döende längre. Dock förstår jag ingenting om hur man gör men lyckades iallafall ladda n...
Läs mer

Bloggat från min mobil

Hej! Slutade 14.00 hade gympa sista lektionen sen stack jag direkt hem efter gympan sen stack jag ut sprang , gjorde lite benböj med tyngder , skivstången sen duscha...
Läs mer

Res i STHLM-appen firar 5 år – och kan nu bli ännu bättre

Pressmeddelande Christer G Wennerholm (M) Trafiklandstingsråd Eric Nilsson Utvecklare av Res i STHLM appen I morgon, fredag, har en av Sveriges mest nedladdade appar lotsat hundratusental...
Läs mer

nya designskal till din iphone!

Lite fler och nya skal till din Iphone 4/4s 5/5s har landat på www.avanna.se idag! Du hittar dom och de andra skalen HÄR.
Läs mer

5 nya lovande spel för iPhone och iPad

Under de senaste dagarna har ett gäng nya, lovande spel för iPhone och iPad släppts i App Store. Fem av dessa spel tyckte vi var extra intressanta och värda att uppmärksammas...
Läs mer

5 nya lovande spel för iPhone och iPad

Under de senaste dagarna har ett gäng nya, lovande spel för iPhone och iPad släppts i App Store. Fem av dessa spel tyckte vi var extra intressanta och värda att uppmärksammas...
Läs mer

Julen kom tidigt i år

Det spelar egentligen ingen roll hur ofta Apple lanserar nya telefonmodeller, man är alltid lika sugen på att ha den senaste och hypen verkar bli större för varje gång. Senas...
Läs mer

Kul webbstatistik över det senaste året

Period 1 november 2012 till 1 november 2013 105.254 besök 12.410 unika besökare 597.179 sidvisningar Minst besök per vecka: 1421 Mest besök per vecka: 2602 Genomsnittlig lä...
Läs mer

tillbaka

Bloggen låg nere lite me ska börja blogga igen! Min iphone har sen ett tag hackat så då lämna vi in den i förrigår och fick en ny iphone 5 vit igårkväll....
Läs mer

ändringar igen

ringde upp tele2 och får en ny mobil hemskickad. tyckte den jag fick var för stor. den är liksom 17 cm lång och 9 bred.. kände att det var lite för mycket efter att ha p...
Läs mer

Back

Cirka gurka en vecka klarade jag mig på den andra bloggen, sen tog närverna över och nu är jag tillbaka. Ny design, ny text, nya länkar. Nytt och fräscht helt enkelt....
Läs mer

Free Spins 8 November 2013

Idag är det Fredag den 8 November 2013 och det är flera bra free spins erbjudanden att ta del av. Betsafe har startat sin hetaste kampanj någonsin med 7 veckor av galet bra erbjudand...
Läs mer

Mossig? Jag?

Några bilder på en halvmåneformad krans med drivvedsskylt, följer med till julmarknaden nästa helg!
Läs mer