fredag 1 november 2013

iPhone 5 2013-11-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Enklaste fotostudion hemma

Jag har barn och jag har en fotostudio och jag har jättebra kameror med superbra objektiv och blixtar och ljusformare, men ändå är majoriteten av bilderna på mina tagna med e...
Läs mer

Ferrari World

Tänk att detta land kommer på allt, och då menar jag allt. Det mesta finns och det är verkligen tip topp på allt. Det är fräsch och smidigt, anpassat för barn...
Läs mer

hemma från göteborg!

jag mamma pappa gick bara runt och kollade och vi käkade och lite så! Den mesta tiden var det bara jag och mamma och pappa gick lite för sig själv. haha. Vi köpte 228...
Läs mer

Käääär

Åh snart går mitt abonnemang ut och då kan jag bytta till en IPhone 5 eller 5s! Tycker den i brons guld är skeet snygg! Men tycker även den i silver också är sn24...
Läs mer

50 frågor

1. Vad heter du? Omar Hassen 2. Hur gammal är du? 14 år 3. Vart bor du? Nyköping/bergshammar 4. Hårfärg? öppna ögonen kanske? 5. Ögonfärg? Blåa 6....
Läs mer

Dag 1 - tio fakta om mig

1. Jag trivs jättebra i skolan 2. Jag älskar att ha tända ljus på kvällarna när det börjar bli mörkt 3. Jag är så missnöjd med min kropp s229...
Läs mer

WOOP WOOP!

Min iPhones mic hackar och typ jobbar sig! Och mina föräldrar måste lixom ha reda på vad jag gör vart jag e och sånt så det är lixom skit jobbigt när jag...
Läs mer

Smarthead

Häromdagen kom mamma hem med något mycket finurligt, nämligen en laddningsladd som går att dela med andra. Nu kan vi alltså ladda en Iphone 4, en Iphone 5 och en Ipad samtidi...
Läs mer

Pumpapaj!

 Idag kära bloggvänner blir det recept på pumpapaj! Det här receptet har följt mig i många år och genom åren har jag ändrat det lite för att bli...
Läs mer

LG Nexus 5

Iphone, Galaxy S och Nexus. Enligt mig är de 3 de mest spännande mobila nyheterna under året, även om Nexusmobilerna inte alls säljer som de förtjänar. Nexus 5 22...
Läs mer

Iphone 5 c

Fick en Iphone 5 c igår, är världens lyckligaste <3 Men igår så var jag med Ellen Wilma Tobbe och Andrea, vi var först i stan sen for vi till porsön. Jag och a...
Läs mer

50 frågor i brist på annat

1. Hur gammal är du om fem år? - 26 år.2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min familj.3. Hur lång är du? - 159 cm, men det står 160 cm...
Läs mer

DaddyFitness.. 315 kilo.. 5,90 långa.. 1043 tatueringar..

DaddyFitness.. Din personliga tränare.. Hur ser man ut om man väger 315 kilo och är 5,90 meter lång och har 1043 tatueringar..  Det låter groteskt.. Det låter som e...
Läs mer

BOWLING !!!

Vid 20 ikväll mötte Nicole jag upp min väninna Linda, hennes dotter Holly med kompisarna Alice Billy för att tillsammans spela lite bowling.  Vi gjorde två lag oc...
Läs mer

Apple 12W USB-nätadapter

iPad med Retina-skärm levereras med en 12 W USB-strömadapter för laddning direkt via ett eluttag. Köp denna extra adapter om du behöver ladda på fler platser hemma eller...
Läs mer

Lugnande tabletter

Hej bloggen!Min Iphone 5 lever och jag är gladare än någonsin, haha! Har aldrig uppskattat en telefon såhär mycket som ja gör nu, knäppt egentligen! Felet var bara...
Läs mer

"Barn gör inte som man säger, de gör som man gör."

För första gången beskrev jag min livsstil som minimalistisk. Jag fick ett ögonbrynslyft till svar och fick förklara trenden som växer sig allt starkare. Det mesta 228...
Läs mer