måndag 4 november 2013

iPhone 5 2013-11-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Webbkamera. Sända online men kunna spola tillbaka ca: 3 min

Hej. Jag vill: - Ha en webbkamera/iSight - Streama ut det på nätet - Kunna spola tillbaka ca: 3 minuter (på datorn som är kopplad till webbkameran). Dom som kollar på nä...
Läs mer

Tillsammans för livet,

ForLife är ett projekt till förmån för cancerfonden, där grundidén är attsälja enkla, smarta och användbara produkter. Nu kan du köpa ett mobilskal...
Läs mer

Nödladdare

Nödladdare är perfekt att alltid ha med sig. Bara att koppla i och ladda. Kul present eller som julklapp, som det snart är dags att tänka på. Dessa finns i rosa, silver eller...
Läs mer

Holiday gone...

Hejsansvejsan! Nu är höstlovet slut den här gång en....och början av en ny vecka, ny tag att kämpa Mörkret faller så himmla fort under dagarna, mörkret b...
Läs mer

Uppgradera från Lion till Mavericks? (På en gammal dator)

Jag har en MBP 15" Late 2008. Core2Duo 2,4Ghz med 8Gig RAM. Kör 10.7.5 Eftersom jag läst att Mavericks tydligen ska snabba upp datorn med alla "nymodigheter" under skalet vil...
Läs mer

Nu har jag varit ute och försökt bli klok på de olika...

...företag, som säljer mobiltelefoner. Såg i dag i någon reklam, att man kunde få en Iphone 4S för 199 kr/mån hos butiken 3. Sedan gick jag bort till de trevliga fl...
Läs mer

Iphone eller Samsung?

Just för tillfället så sitter jag och funderar vilket telefon jag ska ha. Är super nöjd med min Iphone men den kommer mamma att tag över idag. Den är rätt slit...
Läs mer

Elak laddare !

Snart bär de av mot bromma blocks för att möta upp killen eftersom ja glömde min laddare hos honom.. man inser verkligen hur handikappad man är utan telefonen när man ...
Läs mer

10 sanningar om meej!

1. Vill till New York 2. Jag spelar innebandy 3. Har världens bästa kompisar 4. Precis börjat blogga så kan typ ingenting om detta! 5. Lyssnar på Musik 24/7 6. Jag är...
Läs mer

snygga till din iphone lite extra som vi gör!

Alltså något vi partypinglorna älskar är ju att fräsha upp sin mobil lite extra. Med lite extra snygga skal och laddare, och varför inte införskatta sig ett par ros...
Läs mer

Hissar och dissar min iPhone 3

Hej ! Jag tänkte hissa och dissa mi. iPhone 3 Diss: batteriet tar slut väldigt fort och telefonen är ganska seg det finns inte så många iPhone 3 skal som är synd! Efter...
Läs mer

iPhone 5

Hela mitt liv har jag trott på perfekta mannen. Ni vet the hole shabang med slow motion-promenader bland höstlöven, förlovningsringar i champagneglas, röda rosor i en nedcabb...
Läs mer

önskelista julklapp :)

vart i skolan, tränade och så innan skolan och ska träna efter skolan igen och kanske sola lite :) skönt med fint väder men gillar inte att lovet är slut. längtar...
Läs mer

Lipsill..

Den som har iphone 5 laddare kan ju få komma hit med den nu med en gång..
Läs mer

Söta iphone skal!

Har letat så länge efter söta iphone skal men har haft så svårt att hitta, men för typ några dagar sen hittade jag en hemsida som verkar rätt bra faktiskt! Den...
Läs mer