tisdag 19 november 2013

iPhone 5 2013-11-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Finaste tjejerna jag vet

Olivia har varit hemma från förskolan idag pga feber (och ska vara hemma imorgon också) och blev så ledsen när hon vaknade i eftermiddags och insåg att Amanda fortfarand...
Läs mer

Gravid-present

Eller nåt sånt, ja egentligen hade jag nog köpt den även om jag inte var gravid, men nu kallar vi den gravid-present. En iPhone 5S!!! En guldfärgad, 64GB… ååå...
Läs mer

JAG KAN INTE DET DÄR MED TEKNIK

Inga blogginlägg ikväll eftersom jag har gråtit i princip 5 timmar i sträck. Min mobil har sagt hejdå till mig (typ) så nu måste både min macbook och iphone in...
Läs mer

Wishlist 2013

Tänkte att jag nu skulle visa er lite hur min önskelista detta året kommer se ut. Jag kommer säkert komma på massa andra grejer innan jul men detta är va jag kommer p2...
Läs mer

ÖnskaLista

Heej! Idag vill jag visa och berätta till er vad jag vill ha när jag fyller år!! Vill gärna ha bf jeans :s såå snygga asså ;) vill också ha barbour jacka som...
Läs mer