onsdag 20 november 2013

iPhone 5 2013-11-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone, iPad och andra mobila app utvecklingstrender för den närmaste framtiden - Datorer - Databaser

iPhone, iPad och andra smarta telefonen ansökan marknaden har tagit näringslivet med storm. Oavsett om ditt företag är produkten eller tjänsten bygger du att vinna oerhö...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Flipcase, Brun

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. På insidan...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Flipcase, Svart

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. På insidan...
Läs mer

Decoded iPhone 5/5S Flipcase, Vit

Decoded för iPhone 5/5S är handgjord av italienskt läder. Den är tunn och lätt med en främre lucka som är vadderad och ger ett extra lager av skydd. På insidan...
Läs mer

Första handkontrollen för Iphone redo – 99mac

MobilFörsta handkontrollen för Iphone redo99macHandkontrollen fästs runt en Iphone eller femte generationens Ipod Touch och kopplas in via Lightning-kontakten. MOGA Ace Power inneh22...
Läs mer

Morgondagen

imorgon kommer det bli riktigt onajs, franska förhör som jag inte kan och plugga jätte mycket på religioner. Fast efter skolan ska jag o Agnes till stan o kolla lite så d22...
Läs mer

Önskelista

Eftersom att jag tappade min iphone 5 på en fest så står en iphone 5s högt på önskelistan! 
 Nike skor är så sjukt fina har vart sugen på ett par hur l...
Läs mer

4G till budgetpris med ZTE Blade Apex

Med nya modellen Blade Apex låter kinesiska ZTE även budgetklassen dra nytta av de högre surfhastigheterna i 4G-näten. ZTE Blade Apex klarar både Dual Carrier (42Mbps) och L...
Läs mer

Black iphone 5

Äntligen hemma! Fick sluta 16.50 exakt idag och det var faktiskt jätte kul, packade upp och hann slänga skräp innan lunchen och efter det fick jag göra massor av andra roliga...
Läs mer

Världens längsta patenträttegång mellan Apple och Samsung snart över

Samsung kan få betala upp till 380 miljoner dollar till den vinnande parten i den utdragna patenträttegången, Apple Redan i slutet av förra året trodde några att patentr...
Läs mer

Iphone!!

Hej Hjärtisar! Sedan jag uppdaterade min iphone 4 så har allt på min mobil blivit bedrövligt. Sämre kamera, den är seg och stänger av sig heeeela tiden. Blir GaLeN...
Läs mer

Kortare leveranstider

Leveranstiderna för iPhone 5S blir allt kortare. Nu är de nere i 3-5 dagar i Apples nätbutik. Det gäller samtliga modeller, alla storlekarna vilket tyder på att Apple har b...
Läs mer

Nytt 4-i-ett-objektiv för Iphone

Olloclip som tidigare gjort objektiv för Iphone lanserar nu ett nytt 4-i-ett-objektiv för Iphone och Ipod Touch. Det är två makro, ett fisköga och ett vidvinkelobjektiv i ett...
Läs mer

Diverse Tillbehör

Usbkabel Passar till : Iphone 5/5s Färg : Orange Längd : 1 meter Pris : 35 :- Micro + 30 Pin USB Synk Data kabel Passar till: iPhone 4 4S iPad 2 3 Galaxy S4 S3 Färg : Svart L...
Läs mer

BLOMMIGT

Hallå igen! Jag tänkte fortsätta att hålla mig uppdaterad ikväll. Jag hittade just denna otroligt gulliga outfit från weheartit ( en app på Iphone med fina bilder )...
Läs mer

Smak av Gotland och längtan till julen....

.... eller var det tvärt om? :) Kvällen avslutades med saffransscones och Blossas årsglögg. Doften som spred sig i köket när sconsen gräddades och glö...
Läs mer

THE HUNGER GAMES NIGHT

Igår träffade jag Laura efter skolan. Vi skulle mötas vid friskis och svettis i t-c. När jag var påväg dit så var det en fashion och art student som ville ta bild p...
Läs mer

~ my wishlist ~

1. En IPHONE 2. Marc Jacobs parfym 3. Michael kors byxor 4. OPI nagellack 5. Klocka 6. Kläder  7. Smink 8. Pengar
Läs mer