måndag 25 november 2013

iPhone 5 2013-11-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vad gör du med dina gamla mobiler?

Många frågar mig just det. Vad gör du med alla dina gamla mobiler. Använder dem säger jag. Inte alla på en gång och inte alla så ofta men ibland så. Det ...
Läs mer

Svar på frågorna! :))

Japp, nu har jag suttit och skrivit ner alla frågor, ja har tagit alla. Förutom dem som är lika. Det blir 3 delar, om inte mer, eftersom det är sååå sjukt mång...
Läs mer

Det här kallas GE UPP!

Det här kanske är VÄLDIGT sent för mej att säga detta men detta är VÄRT ett inlägg.Ibland förklarar bilderna till och med! Jag blir så himla sur hur...
Läs mer

Blogglistan - 100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? Hela 23 år gammal. 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Kalle eller vaknade med honom och han åkte till jobbet annars har jag var...
Läs mer

Svacka men ändå bra liksom

Har haft en svacka på 2,5 (eller?!) vecka ungefär. Ryggens fel. Så ingen träning. Vilket känts skitjobbigt. Men, jag har skött kosten näst intill exemplariskt och...
Läs mer

Sönderslagna saker (allmänt oförsiktig)

Hej, Vet ni var jag stör mig på eller vad jag tycker är skit idiotiskt? Det är när folk är oförsiktiga med sina saker. Som när man får en iPad utav skola...
Läs mer

Post

Hej på er! Idag fick jag post och där inne låg min Iphone 5 laddare som jag beställt. En platt laddare denna gången, eftersom jag har förstört 7 runda sladdar. Nu s...
Läs mer

iPhone 5C minskar

Iphone 5S går som tåget. Iphone 5C är en annan femma. Trots att Apple inte redogjort exakt hur den säljer pekar uppgifter från flera källor på att den inte matchar...
Läs mer

Dear Santa,

1. Smart cover, Apple. 2. Hundbädd. 3. Självvattnande blomkruka, Eva Solo. 4. Klockradio med bluetooth, Tivoli Audio. 5. Resväska, Samsonite. 6. Kastehelmi (alla färglösa pro...
Läs mer

100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min mysiga lilla familj 3. Hur lång är du? 180, I think? haha 4. Vilken är d...
Läs mer

PB I SMALBÄNK !!!

Idag så åkte jag och Simon till JSK för att träna ett pass. Gick fint och smidigt. Med bra PB FU BÄNK: 167,5x3, 2x5x147,5, 135x10 Smalbänk: 150x3, 160x3, 170x3 !!!!...
Läs mer

Godnatt!

Tandställningen är äntligen fixad, SKÖNT är ordet! Har fortfarande sår kvar i munnen men ingen tråd som sticker in i den. ;) Så det gör lite ont n2...
Läs mer

Denna träningsvecka...

...började fint med 85 min löpning i lugnt och behagligt tempo. Efter ca 12 km var det dock något som hände i vänster lårmuskel. Efter rundan måste jag väl med...
Läs mer

Idag 73,5

Det betyder 1 kilo på en vecka.. Nu är det bara 3,5 kvar innan paartyt.. Vi får se om det blir fet klänning eller smalklänning.. Idag har jag gjort gelé att ha på...
Läs mer

snodde från emma!

Lite smått brist på liv i väntan på paradise hotel..  1. Hur gammal är du om fem år? 21!  2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Hela m...
Läs mer