onsdag 13 november 2013

iPhone 5 2013-11-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Recension: iPad Air – här är våra tre cent

Under den senaste veckan har flera av oss på redaktionen haft nöjet att pilla på sprillans nya iPad Air, och då iPad är en så pass personlig produkt känns det inte...
Läs mer

Slashat.se #243 – Stig Jobs!

Stig Jobs, Nexus 5, Xbox One nådde kunder för tidigt, Twitter på börsen, Adobelösenord, ny mobillag, Spotify Rock Star, Marvel x4 på Netflix, MS tjänar miljarder p...
Läs mer

Vad har du i din Michael Kors väska?

Vi älskar våra väskor. Tänk på hur mycket man släpar med sig! Mobil, nycklar, plånbok, smink, almanacka eller ipad etc etc. Vi älskar nog innehållet i v...
Läs mer

Mina iPhone appar

1. Instabokeh - Hjälper dig att lägga in bokeh i dina bilder. 2. Wehearit - Världens inspirationskälla, jag lovar! 3. Boom! - En kille som försöker rädda sin kompi...
Läs mer

37 frågor om mig

1. Vad heter du? Daniela Fröberg 2. Hur gammal är du? 14år3. Hårfärg? blont, fast min riktiga hårfärg är ljusbrun.4. Ögonfärg? blåa.5. Hur l22...
Läs mer

TAG: OM MIG

1) Har du ett smeknamn? Nee 2)Vilket ämne var din favorit i skolan? Idrott 3)Favorit dricka? Juice 4)Favoritlåt just nu? All that matters (Justin) 5)Vilka namn skulle du namnge dina barn?...
Läs mer

Frågor

Hejsan hoppsan, jag såg att vi fick en kommentar där en tjej hade skrivit några frågor som jag hade tänkt att svara på, så det här blir mina svar, så f2...
Läs mer

Nu kör vi :D

Hejsan ,som ni såg i beskrivningen så kommer jag skriva om allt möjligt :) men har ni förslag om saker ni vill att jag ska ta upp så säg de :) Men för att ber2...
Läs mer

tillsammans med aslan

iPhone 5   Högt upp på topplistan över att vara hemma hos föräldrarna ligger denna punkten: Att få umgås med världens mysigaste katt.   Jag älsk...
Läs mer

Dagen :D

Hellooo, Just nu så sitter/ligger jag i sängen och sitter vid datorn. Jag ska snart böja plugga matte och NO, Spanska och engelska förhöret gick jätte bra vilket jag 2...
Läs mer

- Frågor

1. Vad heter du? Marie Therese Svensson 2. Hur gammal är du? 14 3. Vart bor du? Mitt imellan Åkersberga Norrtälje snart.. 4. Hårfärg? Rödblond lr vad man ska s2...
Läs mer

På vilken sätt Ni Sparar Pengar Över Apple Iphone 5 Service

Die Seite wurde neu angelegt: „

Dem bästa iPhone 4 promotions härstammar att bevara massvis med kapital. Förutom detta, härstammar det o va 1 gratis tjänst...
Läs mer

Det jag vill ha till jul.

Hej Nu ska jag säga vad jag vill ha till jul. Ikväll kommer jag göra ett inlägg om vad jag har gjort idag. Men då börjar jag: 1. En iphone 5/5s helst en vit. 2. Pengar....
Läs mer

14 och aldrig yngre

Hej på er nu är jag 14 och det är as skönt! Jag har haft en jätte mysigt dag med MASSOR av gratulationer, packet och fina collage... (Inte) Det började med att jag vak...
Läs mer

dag 1

20 sanningar om mig +en bild 1. Jag har 4 bätavänner 2. svenska och No suger... 3. jag är kort 4. jag bor i dalarna 5. jag har en iphone 4 6. jag älskar alla harry pot...
Läs mer

50 sanningar om mig..

1. Hur gammal är du om fem år? 18 år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Nån i skolan säkert.. 3. Hur lång är du? 1,70 med Johnny Bulls. 4. Vilk...
Läs mer