söndag 17 november 2013

iPhone 5 2013-11-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

17 november :D

yässs , idag är man 17 , fick present kort på tessie , och så fick jag boyfreind jeans , och parfym , och en iphone 5 s som kommer nästa vecka någon gång :) awesome...
Läs mer

Vinter Tag

1) Favorit vinter Nagellack? nåt mörk t.ex svart, vinrött eller mörkblått typ. 2) Favorit vinter läppprodukt? typ rött eller nåt naturligt beight/rosa. 3) me...
Läs mer

60 frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år? 20 2. Vem var den sista du träffade? Min familj haha 3. Hur lång är du? 164.6 om jag inte har krympt igen.. 4. Vilken var den senaste filmen du...
Läs mer

Brist på liv..

bara så 1. är du kär? – Aa 2. har du snusat? – Haha 3. har du fimpat en cigg på nån annan? – Kanske de 4. har du legat i sängen bredvid en kille? – Haha ja 5. har d...
Läs mer

Playstation 4 isärplockad

Kollegorna på iFixIt har redan lagt vantarna på en Playstation 4 och plockat isär den. Här är vad de hittade. Sony Playstation 4 isärplockad visar en mycket v228...
Läs mer

Research manus 5

Sicken dag, va? Det verkar ha varit fantastiskt fint väder i hela Sverige eftersom alla statusuppdateringar på FB handlar om just vädret. Med en massa fina bilder vidhäftade. Jag...
Läs mer

Felix Mobil

Ni kommer väl ihåg när killarna var med i Fredagskväll med Malin? När dom skulle gå ut med att dom skulle ha en liten spelning på plattan så har Felix en iPhon...
Läs mer

Facts

Jag har en tendens att alltid köpa kläder, väskor osv i marinblått. Passar inte ens så bra i det haha! Jag har egentligen ljusbrunt hår men färgat blont och brunt...
Läs mer

Dag 5 - En pryl jag älskar

En pryl jag älskar måste nog vara min telefon, dator eller kamera! Haha. Tyvärr ingen bild, men har Iphone 5, Lenovo dator (fått från skolan) Canon 1000D
Läs mer

Gött #hemomkring #hallandsåsen #kajak #paddlingverkarkul #uteochsol : Instagrambild

Fotograferat med Apple iPhone 5 i ett Lifeproof vattentätt fodral. Via Instagram.
Läs mer

1 timme kvar!

Om en timme lyfter vi! Längtar väldigt mycket! Melvin har sovit i en halv  timme nu. Skönt! Hugo leker med bilar med Nicklas. Nä nu ska jag läsa dem sista nyheterna sen...
Läs mer

Feedback till Shapeupclub…

Mellan 2012 och 2013, så var jag en flitig användare av Shapeup-appen, då det var ett enkelt och smidigt sätt att beräkna kaloriintag och kaloriförbrukning på. All...
Läs mer

Jag har bara otur

Det går inte alls bra för mig just nu. Varit iväg på lite fest i helgen med Natalie, det var trevligt men det gick inge bra. Bland annat bråk och så tappade jag min iPh...
Läs mer

Idag säger jag Godnatt tidigt

Nu ska jag säga Godnatt, men innan.. Imorgon har jag mycket som ska göras. För det första har jag studiedag -men måste gå upp vid halv åtta endån för att...
Läs mer

19 QA

1. Vad heter du? Ellen-Olivia Hult 2. Hur gammal är du? 19 år. (Men 20 om fyra månader) 3. Vart bor du? Södra Sandby, utanför Lund. (Flyttar om två veckor till Oslo) 4...
Läs mer

Slut på helgen...

Tjäna! Idag blir det inte ett så långt inlägg eftersom jag inte har gjort så mycket. Vi åkte till Gnesta där min mamma en gång bodde när hon var liten, to...
Läs mer

Önskelista

Snart är det jul, så sjukt myysigt! Älskar verkligen jul, finns inget mysigare, när man är i hela familjen samlad, äter god mat ( skoja, ingen jul mat för mig ) 2...
Läs mer

Frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Jullisen!! 3. Hur lång är du? 167 centimeter lång 4. Vilken är den sena...
Läs mer