söndag 3 november 2013

iPhone 5 2013-11-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Tråkig Söndag!

Just varit till stallet och gosat med älsklingarna! :) Idag har jag inget speciellt för mig endast att öva på historia prov, tråkigt! Men nu ska jag chilla lite och äta...
Läs mer

Snobism

En 100 kilo kvinna bör inte äta en dubbel Bounty i bussen, inte heller dricka Cola. En sådan kvinna bör gå, kanske inte just nu, när det är så kallt ute, men i...
Läs mer

02112013

Idag har jag inte haft med mig telefonen på hela dagen, och anledningen är att när jag vaknade imorse var den nästan helt urladdad så det var liksom ingen vits. Och därf...
Läs mer

Bio med bästisar

Har inte kunnat blogga ett skit eftersom jag fortfarande inte fått tillbaka min mobil.. men får en ljusblå ny iPhone 5 snart, åååh längtar. Men som sagt, kom ganska...
Läs mer

youtube kanal

hej, jag har bestämt och frågar min föreldrar om jag får skaffa en youtube kanal, jag kan inte riktigt säga att jag kommer skaffa en Helt säkert men då har jag skri...
Läs mer

when the winter calls to war and when the spring sets in once more, when the summer starts to sing and the fall comes marching in… you'll leave this world to me

iPhone 5/Instagram     Höst-London var soligt och jättejättejättefint i morse när jag gick till jobbet men när jag var färdig på kvällen hade ty...
Läs mer

Ditt Nyårslöfte?

Yepp så var ännu en helg slut, ett par veckor närmare julen och närmare ett nytt år! Bilder från idag, vaknade till världens dimma, vackert!!! Ansiktsmålning f...
Läs mer

Groupon - bättre deal kan du knappast få.

Groupon är ett företag som ständigt arbetar för att fixa fram de bästa erbjudandena till sina kunder. Du kan köpa allt från underkläder till resor och där...
Läs mer

Personligt iphone skal

Jag har beställt ett nytt Iphone skal, jag fullkomligt älskar de här personliga skalen till iphone som du enkelt kan göra. Jag gjorde ett för ett tag sen med ett av mina favo...
Läs mer

KAOS

Har varit ganska mycket nu men denna veckan ska det bli bättre, och till råga på allt har min laddare till telefonen gått sönder så jag måste åka och köpa...
Läs mer

Mina fynd på Ullared/Gekås!

Godkväll, tänkte visa upp er sakerna som jag köpte på Ullared/Gekås. Det blev en hel del, under 900kr för allting. Jag blev i alla fall nöjd med sakerna, dock 246...
Läs mer