tisdag 12 november 2013

iPhone 5 2013-11-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

♛B L O P P I S!♛

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ •Affisher 20:-/styck •JB-armband 25:- tillsammans •iPhone 4/4s skal 20:-/styck •iPhone 5 Panda skal 30:- Inklusive en liten fraktkostnad! ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Läs mer

Massa frågor

1. Hur gammal är du om fem år? - 22 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Familjen 3. Hur lång är du? - 166 cm 4. Vilken är den senaste filmen du sett?...
Läs mer

5 sanningar om mig

1. Jag är singel ni som inte fått in det 2. Jag har inte iphone 3. Jag är det äldsta syskonet 4. Jag är rädd för insekter 5. Jag klarar inte av skräckfilmer
Läs mer

Nominera mig till nattstad bloggaward 2013

Hej kära läsare, gamla som nya ! Varför ska man nominera just mig till nattstad bloggaward 2013? JO, för jag har valt att lägga mig i kategorin "sportbloggar". Min...
Läs mer

Kan ej kopiera text i Mail

Nu plötsligt kan jag inte längre kopiera text i ett mejl och klistra in Word (`11)!? Har OSX 10.8.5. Hur kan detta komma sig? Det har aldrig tidigare varit problem med cmd+c och cmd+v. Funk...
Läs mer

Tidsinställt

hejhej! Just nu sitter jag på en lektion jag inte ens vet varför vi har,känns väldigt nödvändigt (not).Slutar om 45 minuter,en riktigt seg dag e det men jaja,detta 228...
Läs mer

Här är tillbehören till iPad mini med Retina-skärm

Idag började Apple ta emot beställningar på iPad mini med Retina-skärm och i skrivande stund skickas enheterna inom 5-10 arbetsdagar. Likt med iPad Air erbjuder Apple ett antal ti...
Läs mer

Nu kan du beställa iPad mini med retina-skärm

Från 3495 kronor Sedan några minuter kan du beställa din iPad mini med retinaskärm från Apple Store. Beställer du i dag kommer den att skickas om 5-10 arbetsdagar, dvs o...
Läs mer

the devil wears silk

iPhone 5/Instagram     Gick upp lite tidigare idag för att duscha och tvätta håret. Vad möttes jag av om inte INGET VARMVATTEN? Då snackar jag ingenting. Noll. Nada...
Läs mer

prylgrossen

Julen närmar sig med stormsteg verkligen, känns som det nyss var sommar. Ibland är det svårt att få tag på bra julklappar till alla nära och kära, och för...
Läs mer

Kan inte sova

1. Hur gammal är du? - 19 2. Hur lång är du? - 161cm 3. Har du pussat någon kille? - Ja 4. Har du hånglat/strulat med någon kille-ja 5. Har du haft sex? - ja 6. Hur ga...
Läs mer

WISH LIST

1. Iphone 5s / 2. Låga vita converse / 3. Dubbelsäng / 4. Jofama by kenza skinnjacka / 5. Macbook air / 6.Air max / 7. Objektiv till kameran / 8. Stativ / 9. Pengar Tänk att det ä...
Läs mer

Men kan november bara försvinna tack!

Okej, jag vet, vi bor i Sverige, den kommer vaaaarje år,  men ändå. November månad är som en sån där dementor i Harry Potterböckerna som bara suger ut ens...
Läs mer

70 frågor!

1: Vad heter du ? Julia 2: Ålder? 13 3: Vad har du för Hårfärg ? Ljusbrunt med ljusa toppar 4: Vad har du för Ögonfärg ? Blågrön 5: Vilken är din S...
Läs mer

Iphone 5s Guld

Idag fick jag äntligen köpa min Iphone 5s i guldfärgen!:) Egentligen skulle jag inte handla den idag för jag visste inte ens att dom hade den olåsta versionen inne för...
Läs mer

skadad

Efter 1,5 vecka mår jag äntligen bättre och idag har jag varit en runda i stallet. Pratade massor och hade det jätte mysigt i kylan, tog även en liten barbacka tur ut i det m...
Läs mer

Bästa frågor :D

1. Bästa mat? Spagetti och maletköttsås kanske :) 2. Bästa dryck? Saft :) 3. Bästa kompis? Har jätte många bra kompisar <3 4. Bästa s229...
Läs mer