tisdag 31 juli 2012

iPhone 5 2012-07-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

WHERE I HAVE BEEN ALL DAY.

Hejsan Har verkligen inte haft tid till bloggen idag eftersom att jag vaknade tidigt på mogronen för att klä på mig och åka till Västerås för lite shoppning oc...
Läs mer

FÖR JAG SKRATTAR IDAG

Åkte till Västerås med mami syster runt tolv imorse. Vi gled in på Mediamarkt och köpte iphone-högtalare, mixen och en locktång. Så himla skönt att...
Läs mer

Frågbomb

vad heter du i andranamn? - Angelica när är du född? - 20 november 1997 har du några piercingar? vart? - 3 i öronen sover du hellre själv än tillsammans med nå...
Läs mer

Boooring...

Hej hej! sitter o kollar på tv! ;D har varit ute också..men nu är det mulet så jag gick in..Har facktist fått fler läsare på sistonde!   Fortsät...
Läs mer

Liseberg

Igår så var jag ju och Sabina på Liseberg och de var himla kul!:) vi gjorde ett skal till våran iPhone med en bild på mig och Sabina !:) vi åkte inte så mycket fakt...
Läs mer

HAPPPY

jag är glad nu igen för min iphone har kommit nuuuuu, åhåhå shalalala, pussshej
Läs mer

Iphone 4s

Denna kommer att bli min på lördag, vi var nyss nere på stan och beställde en till mig och my. För min mobil är lite knas när den ska laddas. Idag har vi inte gjort...
Läs mer

10 saker ni inte visste om mig!

Jag tänkte berätta några små roliga grejer om mig som ni nog inte vet! 1. Jag måste ta bort kuddarna från sängen och lägga dem i en speciell ordning. 2. Om...
Läs mer

De fem populäraste webbläsarna för IOS-enheter

Idag presenterar vi fem bästa webbläsare för enheter som kör IOS Safari Safari är en standardwebbläsare på alla IOS-enheter. Dess funktioner är rika nog att g...
Läs mer

Tankar

Tänker ganska mycket på hur mycket folk gör sig till för att passa in i dagens samhälle. Folk försöker då trycka ner andra för att dem tror att dem ska ko...
Läs mer

Morgonfrilla

Hej sötnosar, nu är jag vaken och vi ska snart äta frukost. Iaf igår efter filmen så bad jag ludde att gå och hämta vatten till mig och de gjorde han och medans han...
Läs mer

Rubrik? Nä

Det där med mobilinlägg var inte min tele utan min pappas... Haha alla i min familj har en iPhone förutom min mamma och mina små brorsor och jag och min syster kmr få en iPho...
Läs mer

Är det på riktigt?

Har vi blivit skvatt galna? Att gå från mysiga gamla möblertill ultramodernt... Så här mitt på blanka förmiddagen?Haha, det var vi, mannen och jag, som satt oc...
Läs mer

Damp iPhone

Hej go natt, ja min sjukt idiotiska iPhone dampar , så den är typ sönder nu jao , alla bilder kommer oxå försvinna antagligen :( å nej jag har inte säkerhets...
Läs mer

Dorrinnight och souvenirer!

Dorrin har fått sin Iphone och hon är på den 24/7.. Nu har jag gett henne presenterna och det har jag bild på! och så har jag lite bilder på Kvällen. Hon sover 24...
Läs mer

hej bloggen!

tjhha! <3 ville bara säga att jag har inte glömt er idag faktikst! <3  Jag har redan lagt ut en vidio på vidiofyme! <3 Så ni som har nu App Store alltså ip...
Läs mer

iphone skal

d dom två sista är gaaaanska överdrivna men ändå, sjukt söta!? ska beställa det första å det blåa på andra bilden, lätt :D
Läs mer

shopping/min dag

Hejhej bloggis! spenderade större delen av dagen på kupolen med mamma idag! (fast ungefär mitt på dagen så åkte vi till pappas jobb och gjorde lite roliga hemliga saker....
Läs mer

pay n jump

Var i ed och hoppade lite idag ju :) 70 med ceirenaoch 80, 90 med gizmo :) Såklart glömde jag minneskortet i datorn så blir några skitbilder från mammas iphone ist xd 16...
Läs mer

WHY SO SERIOUS

yes, nu sitter jag har och försöker skriva mitt 5e inlägg. och det verkar gå sådär. eller nej jag skoja bara. har fortfarande inga bilder att ladda upp för min kame...
Läs mer

vad jag köpte i ullared.

en vanlig vit tröja. en neccesär. ett linne. ett iphone skal. ett tuggummi paket. choklad ansiktsmask.  ett par rosa as snygga hörlurar. 3 nagellack. wetnwild. ögonbryns s...
Läs mer

Godnatt fina ni!

Jag Har inte gjort så mycket idag förutom att jag var på stan med Josefine ett tag, vi hade jätte mysigt, tog oss en fika och bara pratade om allt. Jag köpte två IPhone...
Läs mer

Text osv

Hallåhej! Större delen av dagen har jag hållt på med mitt rum, det börjar bli klart nu. Det är bara detdär lilla extra som ska fixas med sladdar,tavlor osv. Sedan ...
Läs mer