lördag 2 februari 2013

iPhone 5 2013-02-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Prison break Godnatt

Godmorgon vet själv inte vad jag gör uppe har inte sovit alls då jag kollar på prison break är på säsong 3 avsnitt 9. Brukar kolla på kvällarna på ne...
Läs mer

DRÖM

Att det bloggas lite mindre än vanligt nu under min semester och tid i Mexico har sina förklaringar. :) Vi är helt enkelt inte särskilt mycket på hotellet där vi har wif...
Läs mer

Uppe med tösen.

Ska nu försöka somna om efter att man varg uppe med tjejen för att ge henne mat 😊 Hoppas på att man somnar snabbt då jag nästan vart klar vaken nu , inte lika bra ! Me...
Läs mer

Besök från Skåne och begravning

Idag var jag och barnen (medan A var på jobbfest) hos mina föräldrar och åt middag. Mina båda fastrar var där, älskar när alla träffas. Jag tycker om dem....
Läs mer

Blond + ny app = LÄS !!

Bild: min nya tråkiga app Så ligger man här i sängen efter en massa partajande och clubbande... Fast nä - är ju fortfarande 17, meeeen de börjar närma sig ba...
Läs mer

12X Aluminiumlegerad teleskop med optisk lins för iPhone 5 (Silver)

Funktioner: Concept-to-play design och kan inte jämföras med professionell kameralinsen Erbjuder dig en tydlig projektion på långa avstånd …
Läs mer

3D Sexy Girl Silikonfodral för iPhone 5 (Svart)

Funktioner Passar konturerna av iPhone 5 perfekt Skyddar iPhone 5 mot repor och damm Direkt extern åtkomst till alla knappar, reglage och portar Tillverkad i mjukt …
Läs mer

1m USB 2.0 kabel till iPad / iPad 2 / iPhone / iPod (Rosa)

General Specs   Längd 1 meter Funktion sänder signaler Kompatibilitet iPad, iPad 2, iPhone, and iPod …
Läs mer

3.5mm Plugg Hörlurar med 1.1m Kabel till iPhone, iPod iPad (Vit)

Features 3.5mm in-ear hörlurar med 1.1 m kabel Hög ljudkvalitet 7mm högtalarelement Kompatibel med iPhone, iPod, iPad, och andra digitala enheter med 3.5mm kontakt …
Läs mer

Roterbar Stativ för iPhone 5 (Vit) 360 grader

Funktioner     360° roterbar stativ Sugpropp på änden Stabil och enkel att använda …
Läs mer

egengjorda iphone skal

Har precis suttit och designa några egna iPhone skal som jag funderar på om man ska beställa  Vilka av dessa fyra tycker ni är snyggast?
Läs mer

uppehåll...

har haft ett litet uppehåll för att jag inte hade tiden att blogga men nu är jag igång igen och ska försöka få tiden att räcka till! nu sitter jag hos ida...
Läs mer

:'(

Hejsan! sitter och lyssnar på musik och ska snart lägg mig och sova! har ingen lust att blogga så återkommer när jag känner för att skriva ;) kommer även l22...
Läs mer

PS I love you...

... Har man inte sett den filmen så bör man göra det! Finare film finns inte! I Skickat från min iPhone
Läs mer

Trasig laddkabel

Så här kan det gå när man köper grejer som ej är original på tradera Den kostade 41 kr på tradera. Men man förväntar ju inte sig att det ska trill...
Läs mer

saker jag och Nada inte har gemensamt.

Haha tro de eller ej är de mycket va har olika! 1. Vi har olika typ av syn på killar, jag gillar alltid blonda o blåögda medan hon inte alltid gör de. 2. Vi är olika st...
Läs mer

Skitdag

Idag har jag haft en riktig skitdag (förutom att brorsan med familj kom och hälsade på förut samt att M åkte till McDonalds och köpte "tröstemat" åt...
Läs mer