söndag 24 februari 2013

iPhone 5 2013-02-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Bugatti

Bugatti – Pure Premium Leather Case (iPhone 5)   Denna skönhet ska jag strax klicka hem. Jag älskar läderfodral av märket Bugatti. Värt pengarna kan jag lova. N22...
Läs mer

Om namnsdagsbarn och mumma för själen.

"Måste komma ihåg att gratulera Mathias på namnsdagen. Måste komma ihåg att gratulera Mathias på namnsdagen!" tänkte jag hela dagen men tror ni att jag ko...
Läs mer

Abonnemang + iPhone 5 = fyfan

Den 28e december var min pappa på besök i Stockholm och helt spontant skaffade jag abonnemang hos Telenor och även en iPhone 5. Jag hade alltså gått från Comviq kompis (...
Läs mer

get to know me

1. Vad heter du? Jenny Almgren 2. Hur gammal är du? 14 snart 15 3. Vart bor du? en bit utanför skövde 4. Hårfärg? brunt 5. Ögonfärg? brun, grö, blå ty...
Läs mer

trågiga frågor på en tråkig kväll

1.är du beredd? - A 2. okej då börjar vi - ajjemän 3.vad heter du? - Regina 4.hur gammal är du? - 15 än sålänge 5.vilken hår färg ? - Brunt/r24...
Läs mer

Hello

Inte orkat blogga någonting nu de senaste dagarna. Har gymmat och pluggat idag och innan det har jag myst med min älskling. Sa hejdå till fina lotta igår över en god lunch me...
Läs mer

överfört bilder

Hejsan, efter att vi kollade en massa avsnitt av teen wolf bestämde vi oss för att inte fortsätta kolla och gå ut på en promenad då vi hade legat inne hela dagen. Efter...
Läs mer