onsdag 13 februari 2013

iPhone 5 2013-02-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Drakbens-Skyddsfodral-för-iPhone-5-(Svart) :: Version1

- Designad för att exakt passa konturerna av iPhone 5 - 3D drakbens mönster - Ultra Slim med en öppen framsida för enkel användning - Kan skydda din telefon mot repor och dam...
Läs mer

Tillbaka på 80-talet – Så less på telefonproblem

För snart två veckor sedan skaffade jag en ny mobil, en iPhone 5 hos Telia, sedan dess har allt strulat. Nu orkar jag snart inte mer, suck! Det började med att det tog väldigt l...
Läs mer

Hallonpaj, VÄKVLNG.

1. Vad heter du? Jonathan :3 2. Hur gammal är du? 14 fyller 15 den 23 November. 3. Vart bor du? Sverige :) 4. Hårfärg? Blond egentligen men är just nu brunhårig :) 5. Ög...
Läs mer

update

Nu har jag tid över till bloggen, har haft så sjukt mycket. Har ägnat all tid åt skolan typ. I Lördags så fick jag skjuts till Birsta av Miccis för...
Läs mer

23.07

skrev nyss ett inlägg, så klickade jag på tillbaka bajsjfodl,md knappen så allt försvann.. sov hos rebecka inatt, kom hem vid 1 och har bara chillat...
Läs mer

förlåt

Förlåt för sämst uppdatering. men dagen har inte alls vart så himla bra som jag trodde den skulle bli. träffade bästavän och vi skulle prata med kuratorn om en...
Läs mer

I Miss You

Hahaha, skulle logga in på min youtube kanal och råkade skriva in fel epostadress så jag kom in på min gamla kanal, och hittade detta klippet på mig från 7an när ja...
Läs mer

Nisvet´s tävling :)

Var med och tävla om en iPhone 5 i valfri färg hos Nisvet Suljic!!!! De gör jag iaf ;)
Läs mer

Skal iPhone 5 aztec mönster

Har satt på mitt super-duper snygga skal till min mobil jag fick i julas. Har inte vågat använda det tidigare eftersom att jag velat ha ett lite bättre skydd mot skador jag k...
Läs mer

Tävling hos Emelie!

Vill du vara med och tävla om ett eget designat iphone skal? finns både till iphone 5 och iphone 4s, Du har ju inget att förlora på det eller hur? och jag brukar inte l...
Läs mer