tisdag 19 februari 2013

iPhone 5 2013-02-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Lite fakta om mig:)

Kon'nichiwa! Nu hade jag tänkt att berätta lite om mig? 1. Jag älskar ljus rosa och ljus blå? 2. Jag gillar minecraft? 3. Jag är beroende av min mobil 4. Jag ÄLSKAR...
Läs mer

Balans i livet...

Tänk vilket litet ord egentligen... "balans"... Det må vara litet men det kan verkligen vara skillnaden mellan kaos ordning... Just nu är jag fullt upptagen med 246...
Läs mer

några bra tips på bra appar till Iphone

tips på bra appar: TV-apparKanal 5 PlayRoligare tv i din iPhone! Nu kan du se hela program och klipp från kanal5play.se i din mobil - vart du än är! Pris: Gratis TV.nuTV. nu-appe...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Grattis:)

Raderade allt på telefonen för att E skulle kunna ta den, glömde korten! Jaja, det var inte några viktiga kort egentligen. Såg nämligen att man kunde klippa kortet i r...
Läs mer

iPhone 5 ♥

Hej sötnosar! Vakade med Jennifer inatt så vi drog ut halv 6 för att hålla oss vakna, åkte pulka, pratade, tröck i oss kakor.. Herregud, vi och våra sär i...
Läs mer

15 tips för miljön dig!

Jag har nu landat i den nya kursen ÄLSKAR den! Design för hållbar utveckling. Vad innebär det? Jo: Under introduktionskursen skrämdes vi upp ordentligt och fick m...
Läs mer

The day

Bra dag, fortfarande lite sjuk.. Men blir bättre och bättre:) I morgon åker Saga till mamma, kommer bli så enormt tomt utan skuttan hemma.. Men hon är så glad och l22...
Läs mer

HTC One

Snart släpps antagligen årets mobil Samsung Galaxy IV. Det är antagligen anledningen till att HTC lagt otroligt mycket krut på sin nya supertelefon HTC One. Tidigare skrev jag om...
Läs mer

Gråter...

Min iPhone 5 vägrar att starta! Spelade på den och jag VET att jag hade 30% batteri på den när jag slutade spela. Nu har den vart på laddning i 2 timmar och vill fortfar...
Läs mer

Gråter...

Min iPhone 5 vägrar att starta! Spelade på den och jag VET att jag hade 30% batteri på den när jag slutade spela. Nu har den vart på laddning i 2 timmar och vill fortfar...
Läs mer

Tung skidjogging

Det svänger friskt. Inget formbesked i kväll. Kräkfärdig. Tung joggingtur genom ett snötyngt Söderort. Kanske skulle man vilat en dag till efter söndagens urladdnin...
Läs mer

För att det kan ju hända

DUDIN FAMILJ Hur gammal är du? - 16 år Hur lång är du? - 1.66.. Hur mycket väger du? - Man ska aldrig fråga en kvinnas vikt :* Är du nöjd med dig sjä...
Läs mer

Vilken dag..bästa dagen i mitt liv?

Hej alla gulliga läsare! Idag har jag ju varit på Emporia,Ikea och XXXLUTZ det är en stor affär i Malmö det finns jätte fina möbler där och prydnadssaker! S...
Läs mer